روس کا یوکرین کے600سےزائدفوجی مارنےکادعویٰ

روس کی جانب سےاپنے 89 فوجیوں کی ہلاکت کے جواب میں یوکرین کے 600 سے زیادہ فوجی مارنے کا دعویٰ سامنے آیا۔

روس کی وزارت دفاع کا کہنا ہے کہ مشرقی یوکرین میں یوکرینی افواج کی رہائش گاہوں پر دو عمارتوں پر ایک بڑے راکٹ حملے میں 600 سے زیادہ یوکرینی فوجیوں کو ہلاک کیاگیا۔ یوکرین کی جانب سے روسی دعوے پر فوری طور پر کوئی تبصرہ نہیں کیا گیا، اگرچہ مشرقی یوکرین کے قصبے کریماتورسک کے میئر نے کہا کہ روس نے اسے نشانہ بنایا ہے۔ کرماتورک میں عمارتوں پر حملہ اس سال کے شروع میں ماسکو کی افواج کے زیر کنٹرول ڈونیٹسک علاقے کے ایک حصے میں ماکیوکا میں روسی بیرکوں پر ایک مہلک یوکرینی حملے کا بدلہ تھا جس میں کم از کم 89 فوجی مارے گئے تھے۔

Advertisements
julia rana solicitors

وزارت دفاع کا مزید کہنا تھا کہ اس نے یوکرینی فوجیوں کو نشانہ بنانے کے لیے قابل اعتماد انٹیلی جنس کا استعمال کیا ہے۔ بیان میں کہا گیا ہے کہ 700 سے زیادہ یوکرینی فوجی ایک ہاسٹل میں اور 600 سے زیادہ دوسرے ہاسٹل میں مقیم تھے۔ ‘یوکرینی فوج کے ان عارضی تعیناتی مقامات پر بڑے پیمانے پر میزائل حملے کے نتیجے میں 600 سے زیادہ یوکرینی فوجی ہلاک ہو گئے’۔

  • julia rana solicitors
  • julia rana solicitors london
  • merkit.pk

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply