• صفحہ اول
  • /
  • نگارشات
  • /
  • چین کا سیاسی تیقن دنیا کو استحکام کا احساس دلاتا ہے/زبیر بشیر

چین کا سیاسی تیقن دنیا کو استحکام کا احساس دلاتا ہے/زبیر بشیر

کمیونسٹ پارٹی آف چائنا (CPC) کی 20ویں قومی کانگریس کے انعقاد میں ایک ہفتے سے بھی کم وقت رہ گیا ہے۔  چین میں اصلاحات اور کھلے پن کے بعد سے، پارٹی کی نیشنل کانگریس ہر پانچ سال بعد منعقد ہوتی  ہے، جو پارٹی کے سیاسی کلچر کی  ادارہ جاتی خوبیوں  اور چین کی سیاست کے یقینی ہونے کا واضح مظہر ہے۔ پیچیدہ اور ہنگامہ خیز بین الاقوامی صورتحال کے پس منظر میں، کمیونسٹ پارٹی آف چائنا کی 20 ویں قومی کانگریس  تبدیلیوں اور مسائل سے دوچار دنیا کے لیے امید کا پیغام ہے۔  موجود ہ عالمی صور ت حال کے تناظر میں  اس کی اہمیت اور بھی زیادہ بڑھ گئی ہے۔ لہذا اس کانگریس نے دنیا بھر کو اپنی جانب متوجہ کیا ہے۔

کمیونسٹ پارٹی آف چائنا کی 20 ویں کانگریس واضح طو رپر اعلان کرے گی کہ آنے والے دنوں میں خوشحالی کے نئے سفر میں سی پی سی کونسا پرچم اپنے ہاتھوں میں تھامے گی، اہداف  کے حصول کے لیے کون سی ترقیاتی راہ کا انتخاب کیا جائے گا۔ ایک ایسی دنیا جہاں علاقائی تنازعات حل ہونے کی بجائے مزید پیچید ہ ہوتے  جارہے ہیں ، کووڈ-19 کی وبا اب بھی پھیل رہی ہے ، عالمی اقتصادی بحالی کی راہ میں رکاوٹیں  اب بھی موجود ہیں اور دائیں بازو کے    نظریات زور پکڑ رہیں، ایسی صورت حال میں ایک بڑی پارٹی  جو کہ ایک بڑے ملک کی نمائندہ ہے کہ لیے فیصلہ سازی اور بھی زیادہ  اہم ہوجاتی ہے۔

دنیا سمجھتی ہے  کہ ایسی عالمی بے یقینی میں ایک بڑے ملک کے طور پر چین میں موجود سیاسی تیقن، پختگی اور استحکام بجا طو رپر عالمی اضطراب کا علاج ہے۔ اس سیاسی استحکام میں  چین کی طرف سے نئے دور میں دنیا کو جو اشارہ بھیجا گیا ہے وہ واضح اور شاندار ہے: ہم چینی طرز کی جدت کاری کے ذریعے چینی قوم کی عظیم تجدید کو محسوس کرنے پر قائم رہیں گے، بنی نوع انسان  سماج کی تعمیر کو فروغ دیتے رہیں گے ۔ چین کی نئی ترقی کے ساتھ دنیا کے لیے نئے مواقع، اور عالمی امن اور ترقی کے ساتھ ساتھ انسانی تہذیب کی ترقی میں حکمت اور طاقت کا حصہ ڈالتے  رہیں گے۔

یہ چین اور دنیا کے لیے ایک نعمت ہے۔ سی پی سی کی قیادت میں انسانی تاریخ میں پہلی بار چین نے جنگ اور لوٹ مار کے بجائے امن کے ذریعے بڑے پیمانے پر جدید کاری کی ہے۔ اس نے انسانی ترقی کے لیے نئے امکانات فراہم کیے ہیں، اور دنیا میں مثبتیت کو مسلسل فروغ دیا ہے۔ اس طرح کی شراکت سب پر عیاں ہے۔ اقتصادی ترقی کے لحاظ سے، 2013 سے 2021 تک، عالمی اقتصادی ترقی میں چین کی اوسط شراکت 30 فیصد سے تجاوز کر گئی، جو عالمی سطح پر پہلے نمبر پر ہے۔ جب عالمی گورننس کی بات آتی ہے تو چین کے عالمی ترقیاتی انیشیٹو اور عالمی سکیورٹی انشیٹو نے وقت کے خدشات کا موثر طور پر جواب دیا ہے ۔  چین  عالمی امن کا معمار، عالمی ترقی میں معاون، بین الاقوامی نظام کا محافظ اور عوامی سامان فراہم کرنے والا ہے۔

ہم دیکھتے ہیں کہ عالمی منظر نامے پر ایک طلاطم کی کسی کیفیت ہے مخالف ہوائیں بہت زیادہ تندو تیز اور سخت ہیں لیکن اس صورت حال میں چین ایک بڑے جہاز کی صورت میں  سی پی سی کی مضبوط قیادت اور صدر شی جن پھنگ کی رہنمائی  میں اپنی پتوار کو ہموار رکھتے ہوئے اپنے  اہداف کی طرف مسلسل آگے بڑھ رہا ہے۔

سی پی سی کا اعلیٰ ترین سطح پر سیاسی یقین بنیادی طور پر چین کی پالیسیوں کی ہم آہنگی کو یقینی بناتا ہے، جو تیزی سے ترقی کرنے والے ملک کے لیے انتہائی اہمیت کا حامل ہے جو دنیا کی آبادی کا پانچواں حصہ ہے۔ اعلیٰ سطح کے ڈیزائن اور سیاسی مشق دونوں کے لحاظ سے، چین کی توانائی اور توجہ “اپنے معاملات کو سنبھالنے میں اچھا کام کرنے” پر ہے۔ دنیا میں دوسروں کے نزدیک اس کا مطلب یہ ہوگا کہ چین کا عالمی امن کو برقرار رکھنے، مشترکہ ترقی کو فروغ دینے، شراکت داری قائم کرنے اور کثیرالجہتی کی حمایت کرنے کا عزم مستقل اور دیرپا ہے۔ یہ چین کے لیے عالمی برادری کے بڑے حصے کی توقعات کے مطابق ہے۔

Advertisements
julia rana solicitors

20ویں سی پی سی نیشنل کانگریس میں دلچسپی رکھنے والی بین الاقوامی رائے عامہ کے لیے جس چیز پر خاص طور پر زور دینے کی ضرورت ہے وہ یہ ہے کہ سب سے پہلے، چین اصلاحات اور کھلے پن کے ساتھ پرعزم ہے، جسے آئندہ 20ویں سی پی سی نیشنل کانگریس میں ایک نئی سطح پر لایا جائے گا ۔ دوسرا، چین پرامن ترقی کی راہ پر گامزن ہے، جسے کانگریس میں اعلیٰ سطحی ڈیزائن کی سطح پر مضبوط کیا جائے گا۔ درحقیقت، یہ دونوں نکات طویل عرصے سے سی پی سی اور چین کے خون میں شامل ہیں اور چینی عوام کا عقیدہ بن چکے ہیں، جو بلاشبہ کانگریس میں آگے بڑھیں گے اور مضبوط ہوں گے۔ ہمیں یقین ہے کہ دنیا کو اس کی مکمل اور زیادہ درست سمجھ حاصل ہوگی۔لوگ دیکھتے ہیں کہ چین کی بھرپور ترقی اور سیاسی ہم آہنگی ایک دوسرے کے ساتھ جڑی ہوئی اور مربوط ہے۔

Facebook Comments

Zubair Bashir
چوہدری محمد زبیر بشیر(سینئر پروڈیوسر ریڈیو پاکستان) مصنف ریڈیو پاکستان لاہور میں سینئر پروڈیوسر ہیں۔ ان دنوں ڈیپوٹیشن پر بیجنگ میں چائنا میڈیا گروپ کی اردو سروس سے وابستہ ہیں۔ اسے قبل ڈوئچے ویلے بون جرمنی کی اردو سروس سے وابستہ رہ چکے ہیں۔ چین میں اپنے قیام کے دوران رپورٹنگ کے شعبے میں سن 2019 اور سن 2020 میں دو ایوارڈ جیت چکے ہیں۔

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply