ڈاکٹر عروبہ کے فالورز کی تعداد10 لاکھ تک پہنچ گئی

ڈاکٹر عروبہ انسٹاگرام پر 10 لاکھ فالوورز کی تعداد تک پہنچنے والی پہلی پاکستانی ٹی وی اینکر بن گئیں۔ انہوں نے یہ سنگ میل گزشتہ بدھ کو حاصل کیا۔

اینکرنگ کے علاوہ عروبہ طارق ایک طبی پیشہ ور بھی ہیں جو اس وقت لاہور کے ایک نجی ہسپتال میں ملازم ہیں۔ انہوں  نے اپنے میڈیا کیریئر کا آغاز ریڈیو سے کیا جہاں انہوں نے ایک شو کی میزبانی کی جس میں انہوں نے سینئر ڈاکٹروں اور طبی پیشہ ور افراد کا انٹرویو کیا۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

انہوں نے 2018 میں 7 نیوز کے لئے خصوصی رمضان المبارک پروگرام  کی میزبانی کی۔ 2019 میں، ڈاکٹر اروبا نے ان کے ڈیجیٹل شو کے لئے ایک میزبان کے طور پر لاہور قلندر میں شمولیت اختیار کی۔ 2019 میں انہوں نے پی ٹی وی نیوز کے لئے شو سیر سور حمیارہ کی میزبانی کی جو اصل پی ٹی وی شو آنگن آنگن کی تیاری تھی (اصل میں 1990 کی  دہائی  میں حدیقہ   کیانی کی طرف سے).

Advertisements
julia rana solicitors london

ڈاکٹر عروبہ پاکستان میں اس وقت  ہر گھر میں عام جانی جانے لگیں   جب انہوں نے آفتاب اقبال کے ساتھ نیو ٹی وی پر بطور شریک میزبان شو خبریار میں شمولیت اختیار کی۔ ڈاکٹر اور ٹی وی میزبان کے طور پر پریکٹس کرنے کے علاوہ، ڈاکٹر عروبہ یوٹیوب پر ایک فعال Vlogger ہیں اور لاکھوں میں پیروکاروں کے ساتھ سوشل میڈیا پر اثر انداز ہونے والی ہیں۔ وہ کبھی کبھار کارپوریٹ ایونٹس کی میزبان اور پارٹ ٹائم ماڈل بھی ہیں ۔

  • julia rana solicitors london
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com
  • merkit.pk
  • julia rana solicitors

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply