عین وقت پر دلہن کا شادی سے انکار

نئی دہلی: بھارت میں عین شادی کے دوران دلہن نے رسومات ادا کرنے سے انکار کر دیا۔

بھارت میں شادی کے دوران اکثر دلہن کی جانب سے رشتہ ازدواج میں بندھنے سے انکار کی خبریں آ رہی ہوتی ہیں۔ ایسی ہی صورتحال گزشتہ دنوں بھارتی ریاست اترپردیش میں پیش آئی جب عین شادی کی تقریب کے دوران دلہن نے شادی سے انکار کر دیا۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

بھارتی ریاست اترپردیش میں دلہن نے روایت کے مطابق ورمالا پہنانے کے بجائے اس پر پھینکنے پر شادی سے ہی انکار کر دیا اور دلہن دلہے کے اس رویہ پر شدید دلبرداشتہ ہو گئی۔

اترپردیش کے ضلع اوریا سے تعلق رکھنے والی دلہن کو دلہے کا رویہ بہت برا لگا اور وہ عین شادی کی تقریب کے دوران ہی ناراض ہو گئی اور اپنی شادی منسوخ کر دی۔ دلہن کے اہلخانہ نے اسے شادی کی رسومات جاری رکھنے کے لیے قائل کرنے کی کوشش کی لیکن اس نے والدین کی بات ماننے سے بھی انکار کر دیا۔

Advertisements
julia rana solicitors london

رپورٹ کے مطابق دلہن کے شادی سے انکار پر دونوں خاندانوں میں جھگڑا ہو گیا اور معاملے کو سلجھانے کے لیے پولیس کو طلب کیا گیا۔ بعدازاں دونوں خاندانوں کی جانب سے ایک دوسرے کو دیئے گئے تحائف واپس کر دیئے گئے۔

  • julia rana solicitors
  • merkit.pk
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com
  • julia rana solicitors london

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply