فیس ماسک کو الوداع کہیں، ناسو 95 لگائیں…

کورونا کی آمد کے بعد سے ہی فیس ماسک کا سب سے زیادہ استعمال کیا جا رہا ہے، لیکن اب آئی آئی ٹی دہلی نے ماسک سے ایک قدم آگے بڑھ کر ایک ایئر پیوریفائر لانچ کیا ہے جو بہت چھوٹا ہے۔

اسے براہ راست ناک میں لگایا جا سکتا ہے اور اس کے بعد خالص سانس لینے کے ساتھ ساتھ کورونا جیسے وائرس سے بھی بچا جا سکتا ہے۔ IIT دہلی اسٹارٹ اپ نانوکلین نے آج Naso-95 لانچ کیا ہے، جو دنیا کا سب سے چھوٹا پہننے کے قابل ایئر پیوریفائر ہے۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

یہ پہننے کے قابل ایئر پیوریفائر،آئی آئی ٹی دہلی میں قائم سٹارٹ اپ نانوکلین گلوبل کی طرف سے تیار کیا گیا ہے، اتنا ہی موثر ہے جتنا N-95 گریڈ فیس ماسک۔ اسے آئی آئی ٹی دہلی میں ڈاکٹروں اور سرکاری افسران کی موجودگی میں شروع کیا گیا ہے۔ Naso 95 N-95 گریڈ کا ناک کا فلٹر ہے، یہ صارف کی ناک سے چپک جاتا ہے اور بیکٹیریا، وائرس، پولن اور فضائی آلودگی کو داخل ہونے سے روکتا ہے، اسی طرح کورونا جیسے وائرس پر N-95 گریڈ کا فیس ماسک موثر ہے۔

Advertisements
julia rana solicitors

یہاں تک کہ 5 سال سے زیادہ عمر کے بچے بھی آئی آئی ٹی دہلی کے اس ایئر پیوریفائر کا استعمال کر سکتے ہیں۔ نانیکلون نے کہا کہ Naso-95 استعمال کرنے والا شخص عام فیس ماسک یا ڈھیلے فٹنگ فیس ماسک سے زیادہ محفوظ ہے۔

  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com
  • julia rana solicitors london
  • merkit.pk
  • julia rana solicitors

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply