ٹیونس کی معیشت کے گلے پر سیاسی بحران کا چاقو

ٹیونس میں جاری سیاسی بحران کے سائے میں تمام اقتصادی اشاریوں کا گرنا ظاہر کرتا ہے کہ ملک اقتصادی دیوالیہ پن کے دہانے پر ہے۔

بدھ کے روز IRNA کے مطابق، سرکاری شعبے کے ملازمین کو تنخواہوں کی ادائیگی میں 10 دن کی تاخیر کے بعد ایندھن کی قیمتوں میں اضافے کی خبر پر تیونس کے لوگ جاگ گئے، ساتھ ہی صدر کے وعدوں کے باوجود قیمتوں میں روزانہ اضافہ، اس ملک کے عوام اپنے ملک کا معاشی مستقبل پریشان ہے۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

تیونس کے بازار ان دنوں تیل، چینی اور آٹے سمیت کئی بنیادی اشیاء کی کمی کا شکار ہیں۔ آٹے کی کمی کے باعث بیکریوں کے سامنے لمبی قطاریں لگ گئیں۔

دوسری جانب وزارت صنعت، توانائی اور کانوں میں ایندھن کی تقسیم کے ڈائریکٹر عفیف المبروقی نے انکشاف کیا کہ انہوں نے ایندھن کی قیمتوں میں 3 فیصد اضافہ کرنے کا منصوبہ بنایا تھا لیکن اقتصادی مسائل کے باعث جنوری میں کوئی کارروائی نہیں کی گئی۔ .

اقتصادیات کے ایک ماہر جنت بن عبداللہ نے عربی 21 کو بتایا، “تیونس کی صورت حال تشویشناک ہے، اور بین الاقوامی رپورٹس تناؤ، جھڑپوں اور بالآخر گرنے سے خبردار کرتی ہیں، اور حکومت عملی طور پر اپنے قرضے ادا کرنے سے قاصر ہے۔”

انہوں نے زور دے کر کہا کہ ملک دیوالیہ اور تعطل کا شکار ہے اور کسی بھی وقت بھوکے لوگوں کے سڑکوں پر آنے کا خدشہ ہے۔

Advertisements
julia rana solicitors london

تیونس میں سیاسی بحران کے نتیجے میں معاشی اور سماجی بحران شدت اختیار کر گیا ہے۔اس نے ملک میں شدید سیاسی تعطل پیدا کر دیا ہے۔

  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com
  • julia rana solicitors london
  • merkit.pk
  • julia rana solicitors

مکالمہ
مباحثوں، الزامات و دشنام، نفرت اور دوری کے اس ماحول میں ضرورت ہے کہ ہم ایک دوسرے سے بات کریں، ایک دوسرے کی سنیں، سمجھنے کی کوشش کریں، اختلاف کریں مگر احترام سے۔ بس اسی خواہش کا نام ”مکالمہ“ ہے۔

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply