• صفحہ اول
  • /
  • خبریں
  • /
  • ایران پر دباؤ ڈالنے کی نئی امریکی حکمت عملی، موقع کی کھڑکی بند ہونے والی ہے

ایران پر دباؤ ڈالنے کی نئی امریکی حکمت عملی، موقع کی کھڑکی بند ہونے والی ہے

امریکی محکمہ خارجہ کے ترجمان نے ٹرمپ انتظامیہ کو جوہری معاہدے کی موجودہ حالت کا ذمہ دار ٹھہراتے ہوئے دعویٰ کیا کہ ویانا جوہری معاہدے کو بحال کرنے کے مواقع کی کھڑکی بند ہونے والی ہے۔

نیڈ پرائس نے ٹرمپ انتظامیہ کو جوہری معاہدے سے امریکہ کی یکطرفہ دستبرداری کا ذمہ دار ٹھہرایا اور کہا کہ ایران کے جوہری پروگرام میں پیش رفت پچھلی حکومت کے جوہری معاہدے سے دستبرداری کے فیصلے کے بعد سامنے آئی۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

مبصرین نوٹ کرتے ہیں کہ امریکی وزیر خارجہ کا بیان پروپیگنڈے اور دباؤ کی پالیسی سے زیادہ کچھ نہیں ہے اور امریکی حکام نے بارہا اعتراف کیا ہے کہ تہران کے خلاف زیادہ سے زیادہ دباؤ ڈالنے کی واشنگٹن کی پالیسی بری طرح ناکام ہوئی ہے۔

ابھی حال ہی میں امریکی ڈیموکریٹک سینیٹر کرس مرفی نے اپنے بیان میں کہا تھا کہ ایران کے خلاف زیادہ سے زیادہ پابندیوں کی پالیسی کا کوئی فائدہ نہیں ہوا اور اس نے واشنگٹن کے لیے کچھ نہیں کیا۔

امریکی قومی سلامتی کے مشیر جیک سیلیوان نے جنوری 2022 میں کہا تھا کہ واشنگٹن ٹرمپ کی المناک غلطیوں کی قیمت چکا رہا ہے۔ امریکی وزیر خارجہ اینٹونی بلینکن نے بھی ایسا ہی بیان دیا۔ بلینکن نے 7 دسمبر 2021 کو کہا کہ امریکہ نے 2015 میں جوہری معاہدے سے دستبردار ہو کر بہت بڑی غلطی کی ہے۔

گزشتہ تین سالوں کے دوران ٹرمپ کی جانب سے زیادہ دباؤ اور پابندیوں کی پالیسی جاری رہنے کے باوجود ایران نے زیادہ ڈیٹرنس کی پالیسی پر عمل کیا اور واشنگٹن کی تمام نئی اور پرانی پابندیوں کا پوری عزم کے ساتھ مقابلہ کیا اور یہی وجہ ہے کہ ٹرمپ تہران کے حوالے سے اپنے کسی بھی اہداف تک نہیں پہنچ سکے۔ اپنے اقتدار کے آخری ایام تک، اور یہ سرد جنگ کے بعد امریکی خارجہ پالیسی کی تاریخ کی سب سے بڑی ناکامی تھی۔

Advertisements
julia rana solicitors london

ایرانی حکام کا کہنا ہے کہ امریکی حکام کو اپنے پیشروؤں کی غلطیوں سے سبق سیکھنا چاہیے اور اپنی غلطیوں کو دہرانے سے گریز کرنا چاہیے۔

  • merkit.pk
  • julia rana solicitors london
  • julia rana solicitors
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

مکالمہ
مباحثوں، الزامات و دشنام، نفرت اور دوری کے اس ماحول میں ضرورت ہے کہ ہم ایک دوسرے سے بات کریں، ایک دوسرے کی سنیں، سمجھنے کی کوشش کریں، اختلاف کریں مگر احترام سے۔ بس اسی خواہش کا نام ”مکالمہ“ ہے۔

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply