روبوٹ 2.0 : بولی وڈ کی مہنگی ترین مووی بن گئی

رجنی کانت اور اکشے کمار کی فلم ‘روبوٹ 2.0’ بولی وڈ کی مہنگی ترین فلم بن گئی۔ تفصیلات کے مطابق فلم کے بجٹ میں 100 کروڑ کا اضافہ ہوگیا جس کے بعد بجٹ 550 کروڑ بھارتی روپے تک جا پہنچا۔

اطلاعات کے مطابق فلم میں دونوں اسٹارز کو ایک سے زائد روپ میں دیکھا جاسکے گا۔ خطروں کے کھلاڑی کہلائے جانے والے اکشے کمار اس فلم میں وِلن کا روپ دھاریں گے۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

یہ فلم طویل عرصے سے ریلیز کی منتظر ہے کیونکہ کئی بار ممکنہ طور پر وی ایف ایکس ایفکٹس کے تسلی بخش نہ ہونے کی وجہ سے نمائش کی تاریخوں میں رد و بدل کیا جاچکا ہے۔

یہ سائنس فکشن فلم پہلے ہی 450 کروڑ کی بجٹ کے ساتھ بھارت کی مہنگی ترین فلم تھی لیکن اب یہ بات سامنے آرہی ہے کہ ہدایتکار شنکر کو وی ایف ایکس پسند نہیں آئے جس کی وجہ سے ایک بار پھر فلم پر کام جاری ہے۔

Advertisements
julia rana solicitors

فلم میں اب مزید کام کے باعث اس کے بجٹ میں بھی 100 کروڑ کا اضافہ ہوگیا ہے جس کے بعد یہ بجٹ 550 کروڑ بھارتی روپے یعنی تقریبا 97 ارب اور 85 کروڑ پاکستانی روپے تک پہنچ گیا ہے۔

  • julia rana solicitors
  • julia rana solicitors london
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com
  • merkit.pk

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply