• صفحہ اول
  • /
  • خبریں
  • /
  • اقوام متحدہ: دنیا بھر میں 100 ملین سے زیادہ لوگ بے گھر ہیں

اقوام متحدہ: دنیا بھر میں 100 ملین سے زیادہ لوگ بے گھر ہیں

اقوام متحدہ کے ہائی کمشنر برائے مہاجرین (یو این ایچ سی آر) نے تشدد، تنازعات، ظلم و ستم اور انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں سے فرار ہونے والے لوگوں کے نئے اعداد و شمار کا حوالہ دیتے ہوئے کہا ہے کہ دنیا بھر میں 100 ملین سے زیادہ لوگ بے گھر ہو چکے ہیں۔

اقوام متحدہ کے ہائی کمشنر برائے مہاجرین (یو این ایچ سی آر) نے یوکرین میں جنگ دنیا میں نقل مکانی میں اضافے کی ایک وجہ بتائی ہے۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

ایجنسی نے مزید کہا کہ ایتھوپیا اور ڈیموکریٹک ریپبلک آف کانگو جیسے علاقوں میں طویل تنازع دنیا میں پناہ گزینوں کی بڑی تعداد کا ایک اور عنصر ہے۔

اقوام متحدہ کے ہائی کمشنر برائے مہاجرین فلیپو گرانڈے نے ایک بیان میں کہا کہ یہ ایک ایسا ریکارڈ ہے جو کبھی قائم نہیں ہونا چاہیے تھا۔ یہ اعدادوشمار تباہ کن تنازعات کو حل کرنے اور روکنے، ہراساں کرنے کے خاتمے، اور لوگوں کے گھر چھوڑنے کی وجوہات کو حل کرنے کے لیے ایک ویک اپ کال ہونا چاہیے۔

اعداد و شمار میں پناہ گزین، تارکین وطن اور اندرونی طور پر بے گھر افراد شامل ہیں۔ گزشتہ ہفتے، ایک انسانی تنظیم نے اعلان کیا تھا کہ گزشتہ سال کے آخر تک اندرونی طور پر بے گھر ہونے والوں کی تعداد تقریباً 60 ملین تک پہنچ گئی ہے، جو ایک نیا ریکارڈ ہے۔

گرانڈی نے نقل مکانی کی وجوہات کی تحقیقات کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا کہ انسانی امداد صرف نتائج کا علاج کر رہی ہے۔  بین الاقوامی ادارہ برائے مہاجرت اور اقوام متحدہ کے ہائی کمشنر برائے مہاجرین کا کہنا ہے کہ روس کی جنگ کے آغاز کے بعد سے اب تک 14.4 ملین یوکرین اپنے گھر بار چھوڑ کر ملک کے دوسرے حصوں اور پڑوسی ممالک کی طرف بھاگ گئے ہیں۔

اس میں سے 80 لاکھ سے زائد لوگ ملک کے اندر بے گھر ہوئے۔

یہ اعداد و شمار بتاتے ہیں کہ 6 لاکھ 400 ہزار افراد بیرون ملک فرار ہو چکے ہیں۔ ان میں سے نصف سے زیادہ لوگ پولینڈ میں رہتے ہیں۔

اعدادوشمار بتاتے ہیں کہ دوسری جنگ عظیم کے بعد سے یورپ نے پناہ کے متلاشیوں کا ایسا سیلاب نہیں دیکھا۔ یوکرین سے فرار ہونے والوں میں 90 فیصد خواتین اور بچے ہیں۔

Advertisements
julia rana solicitors london

ولادیمیر پوتن نے جمعرات 24 فروری 1400 کو یوکرین کے خلاف ایک نام نہاد “خصوصی آپریشن” شروع کیا، اس طرح ماسکو اور کیف کے کشیدہ تعلقات فوجی تصادم میں بدل گئے۔ یوکرین میں تنازع اور روس کی کارروائی پر ردعمل جاری ہے۔

  • julia rana solicitors london
  • julia rana solicitors
  • merkit.pk
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply