وائی فائی کے عجیب نام نے حکام کی دوڑیں لگوادیں

مشی گن کے ایک جم میں وائی فائی نیٹ ورک کے نام نے سب کی دوڑیں لگوا دیں۔ اس وائی فائی نیٹ ورک کا نام remote detonator ہے۔ نام پڑھ کر جم کی عمار ت کو احتیاطاً خالی کرا لیا گیا ۔ اس کے بعد بم تلاش کرنے والے کتوں کی مدد سے پوری عمارت کی تلاشی لی گئی۔

غیر ملکی میڈیا رپورٹ کے مطابق یہ واقعہ ڈیٹرائٹ سے 140 کلومیٹر شمال مغرب میں واقع ساگینا ٹاؤن شپ میں پلینٹ فٹ نس نامی جم کی عمارت میں پیش آیا۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

رپورٹس کے مطابق عمارت سے کوئی بھی مشکوک چیز نہیں ملی۔ ساگینا ٹاؤن شپ پولیس چیف نے بتایا کہ جم آنے والوں نے وائی فائی نیٹ ورک کے نام کے بارے میں منیجر کو بتایا، جس پر منیجر نے فوراً ہی عمارت کو خالی کرا کر پولیس کو بلا لیا۔ پولیس کے آنے اور تلاشی لینے کے دوران جم تین گھنٹے تک بند رہا۔

پولیس چیف کا کہنا ہے کہ یہاں کوئی جرم نہیں ہوا اس لیے کسی کے خلاف مقدمہ درج نہیں کیا جا رہا کیونکہ لوگ وائی فائی نیٹ ورک کے عجیب و غریب نام رکھتے رہتے ہیں۔

Advertisements
julia rana solicitors

جم کی انتظامیہ کا کہنا ہے کہ منیجر نے جم کے منیجر نے لوگوں کی حفاظت کے لیے اصول و ضوابط کی پاسداری کرتے ہوئے عمارت خالی کرائی تھی۔

  • merkit.pk
  • julia rana solicitors
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com
  • julia rana solicitors london

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply