مینز سیلون کا رجحان اور پاکستانی مردوں کے فیشن

پاکستان کے قدامت پسند معاشرے میں مردوں کے سجنے سنورنے کا کوئی تصور نہیں ہے۔ یہاں مردوں سے یہ امید کی جاتی ہے کہ وہ شوخی کے بجائے سادگی کو اپناتے ہوئے نظر آئیں۔

البتہ خواتین، خاص کر شہری علاقوں میں عرصہ دراز سے بیوٹی پارلرز اور سیلونز کی سروس سے لطف اندوز ہوتی آرہی ہیں۔ لیکن اب ایسا لگتا ہے کہ ہمارے آدمی بھی ان بیوٹی سیلونز سے شرف حاصل کریں گے جو کہ خاص مردوں کے لئے متعارف کروائے جارہے ہیں۔

Image result for men's salon pakistan

دراصل یہ سب اس سوشل میڈیا رجحان کی مہربانی ہے جس پر آج کل کے فنکار جدید فیشن کو فروغ دیتے نظر آتے ہیں۔ اس کی وجہ سے مردوں میں اس فیشن کی پیروی کرنے کا شعور پیدا ہوتا جا رہا ہے۔ آج کل کے مرد بھی سجنے سنورنے کے خواہش مند ہیں اور خوبصورت نظر آنے کو اپنا حق سمجھتے ہیں۔

صرف بال تراشنا  کافی نہیں جو کسی بھی عام نائی کے بس کی بات ہو۔ ناخن تراشنے سے لیکر فیشل تک اب ہر سہولت مردوں کے سیلونز میں موجود ہے۔

Image result for men pedicure

معاشرے میں سوچ کی اس تبدیلی کی ایک اہم وجہ باہری دنیا سے بڑھتا ہوا تعلق ہے۔ ٹی وی، سیٹیلائیٹس اور انٹرنیٹ کا سب سے واضح کردار ہے۔ بعض لوگوں کا یہ کہنا ہے کہ مردوں کا اپنی خوبصورتی میں اضافے کا خواہش مند ہونا ایک بڑا انقلاب ہے۔

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

براہ راست تبصرہ تحریر کریں۔

Your email address will not be published. Required fields are marked *