یوکرین پر روس کے حملے کا امکان نہیں: جرمنی

یوکرین میں جرمنی کے سفیر نے کہا ہے کہ ملک پر روسی حملے کا کوئی امکان نہیں ہے۔

ڈوئچے ویلے کے مطابق کیف میں موجود جرمن سفیر آنکا فیلڈاؤسن نے کہا ہے کہ یوکرین کی سرحد پر روسی فوجیوں کا کوئی اجتماع نہیں ہے۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

انہوں نے کہا کہ اس وجہ سے یہ کہا جا سکتا ہے کہ روس یوکرین پر حملہ نہیں کرے گا۔ ساتھ ہی انہوں نے یہ بھی کہا کہ یورپی سیاست دانوں کے بہت واضح بیانات ماسکو کو پہنچا دیے گئے ہیں۔

جرمن سفیر نے ایسے حالات میں یوکرین پر روسی حملے کے امکان کو مسترد کر دیا ہے جب روس نے بہت پہلے کہا تھا کہ ایسا کچھ نہیں ہے۔

مغربی میڈیا کی جانب سے یوکرین پر روسی حملے کا کردار ادا کرنے اور اس پراپیگنڈے کو پھیلانے سے قبل ہی ماسکو نے یوکرین پر کسی بھی روسی حملے کے امکان کو مسترد کر دیا تھا لیکن مغربی میڈیا اس بات پر اصرار کرتا رہا کہ روس، کسی بھی وقت یوکرین پر حملہ کر سکتا ہے۔

روس کے صدر ولادی میر پیوٹن نے ماسکو میں اپنی سالانہ پریس کانفرنس میں یوکرین کے بحران کے سفارتی حل کے لیے امید ظاہر کرتے ہوئے کہا کہ ماسکو یوکرین کے ساتھ فوجی تصادم نہیں چاہتا۔

روسی سرحد کے قریب بڑھتی ہوئی کشیدگی کا ذکر کرتے ہوئے انہوں نے یہ بھی کہا کہ روس یوکرین کی جانب سے کسی بھی کارروائی کا جواب دینے کی صلاحیت رکھتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ روس کی قومی سلامتی کے حوالے سے مغرب نے جو حکمت عملی وضع کی ہے اس سے ماسکو بخوبی واقف ہے۔

قابل ذکر ہے کہ امریکہ اور اس کے مغربی اتحادیوں کا دعویٰ ہے کہ یوکرین کی سرحد پر روسی فوجیوں کا جمع ہونا یوکرین کے لیے سنگین خطرہ ہے اور پیوٹن کسی بھی وقت یہاں حملہ کر سکتے ہیں۔

Advertisements
julia rana solicitors

اگرچہ روس نے بارہا اس بات کا اعادہ کیا ہے کہ یوکرین کی سرحد کے قریب ماسکو کی فوجی موجودگی معمول کے عمل کا حصہ ہے، لیکن مغرب اسے انتہائی حساس اور خطرناک کے طور پر پیش کرتا رہتا ہے۔ ایک مغربی ملک میں جرمنی کے سفیر کا یہ بیان کہ روس یوکرین پر حملہ نہیں کرے گا خاص اہمیت کا حامل ہے۔

  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com
  • merkit.pk
  • julia rana solicitors
  • julia rana solicitors london

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply