برج اور ستارے۔۔۔۔احمد علی /حصہ اول

ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﮐﺴﯽ ﮐﺎﻡ ﮐﮯ ﮨﻮﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﯽ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﻣﯿﮟ ﮔﺰﺭ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﻧﺴﺎ ﻥ ﮐﮯ ﺳﺎﺭﮮ ﺗﻔﮑﺮﺍﺕ ﻭ ﺍﻧﺪﯾﺸﮯ ﺍﺳﯽ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﮐﮯ ﺍﺭﺩﮔﺮﺩ ﮔﮭﻮﻣﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺟﻮ ﺿﺮﻭﺭﯾﺎﺕ ﻭ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﮐﺎ ﺍﺯﻟﯽ ﻭ ﺍﺑﺪﯼ ﻏﻼﻡ ﮨﮯ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮟ ﻣﺒﺘﻼ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺴﯽ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﮐﻮ ﮐﺲ ﻃﺮﺡ ﭘﺎﯾﮧ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭽﺎﺋﮯ۔
ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﯽ ﺍﺱ ﻓﮑﺮ ﻣﻨﺪﯼ ﺳﮯ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﮯ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩﺍﺕ ﺍﻭﺭ ﺷﺒﮩﺎﺕ ﻧﮯ ﺟﻨﻢ ﻟﯿﺎ ﮨﮯ۔ ﺷﺒﮧ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺧﻮﻑ ﻭ ﺍﻧﺪﯾﺸﮧ ﭼﮭﭙﺎ ﮨﮯ ﺟﺒﮑﮧ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﺧﻮﻑ ﯾﺎ ﺍﻧﺪﯾﺸﮯ ﮐﻮ ﮐﻢ ﮐﺮﻧﮯ ﯾﺎ ﺍﺱ ﮐﮯ ﮐﻢ ﮨﻮ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﺣﺴﺮﺕ ﭘﺎﺋﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﮯ ﻣﺬﮨﺐ ﺍﻭﺭ ﺍﺧﻼﻕ ﮐﯽ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﭘﺮ ﻧﮕﺎﮦ ﮈﺍﻟﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﮐﭽﮫ ﺍﯾﺴﮯ ﺣﻘﺎﺋﻖ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺁﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺟﻦ ﭘﺮ ﺟﺪﯾﺪ ﺳﺎﺋﻨﺴﯽ ﻧﻈﺮﯾﺎﺕ ﮐﻮ ﺣﯿﺮﺕ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ۔
ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﺎ ﻭﮦ ﯾﻘﯿﻦ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﻧﺘﺎﺋﺞ ﺑﺮﺁﻣﺪ ﮨﻮﮞ ﮔﮯ۔ ﺟﻮﮞ ﺟﻮﮞ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﮯ ﻣﺸﺎﮨﺪﺍﺕ ﻣﯿﮟ ﻭﺳﻌﺖ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺗﯽ ﮔﺌﯽ ﺗﻮﮞ ﺗﻮﮞ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻓﮑﺮﯼ ﺳﺮﮔﺮﻣﯿﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﺿﺎﻓﮧ ﮨﻮﺗﺎ ﮔﯿﺎ۔ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﮯ ﺫﮨﻨﯽ ﻭ ﻓﮑﺮﯼ ﻋﺮﻭﺝ ﻣﯿﮟ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻋﻠﻮﻡ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺍﺩﺍ ﮐﯿﺎ۔
ﺍﺳﻼﻡ ﮐﮯ ﺭﻭﺷﻦ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﻧﮯ ﺟﮩﺎﮞ ﺩﯾﮕﺮ ﻋﻠﻮﻡ ﻭ ﻓﻨﻮﻥ ﻣﯿﮟ ﮐﻤﺎﻝ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﯿﺎ ﻭﮨﺎﮞ ﻋﻠﻢ ﺍﻟﻨﺠﻮﻡ ﮐﯽ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﻣﺘﯿﺎﺯﯼ ﻣﻘﺎﻡ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﯿﺎ.

ﻋﺎﻟﻤﺎﻥ ﻧﺠﻮﻡ ﻧﮯ ﺳﯿﺎﺭﮦ ﺷﻤﺲ ﮐﮯ ﺍﻭﭘﺮ ﮐﯽ ﺟﺎﻧﺐ ﺳﯿﺎﺭﻭﮞ ﮐﻮ ﻋﻠﻮﯼ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻧﭽﻠﯽ ﺟﺎﻧﺐ ﺟﻮ ﺳﯿﺎﺭﮮ ﻭﺍﻗﻊ ﮨﯿﮟ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺳﻔﻞ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺗﻤﺎﻡ ﺳﯿﺎﺭﮮ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﺣﺮﮐﺎﺕِ ﺳﻌﺪﯾﺖ ﻭ ﻧﺤﻮﺳﺖ ﮐﺎ ﻋﻠﯿﺤﺪﮦ ﻋﻠﯿﺤﺪﮦ ﺣﮑﻢ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﻣﺎﮨﺮﯾﻦ ﻓﻦ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺳﯿﺎﺭﻭﮞ ﮐﻮ ﺩﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﻨﺴﻮﺏ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﮨﺮ ﺳﯿﺎﺭﮦ ﮐﻮ ﺍﯾﮏ ﺩﻥ ﮐﺎ ﻣﺎﻟﮏ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ.

ﯾﻮﻧﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﻓﯿﺜﺎﻏﻮﺭﺕ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺷﺎﮔﺮﺩﻭﮞ ﻧﮯ ﺍﻓﻼﮎ ﮐﺎ ﭘﻮﺭﺍ ﺗﺼﻮﺭ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻇﺎﮨﺮ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﺳﯿﺎﺭﮮ ﺍﻭﺭ ﺳﺘﺎﺭﮮ ﮐﮍﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺟﮍﮮ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﮐﮍﮮ ﺍﯾﮏ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﮯ ﮔﺮﺩ ﭼﮑﺮ ﻟﮕﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺍﻥ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻧﻈﺮﯾﺌﮯ ﮐﯽ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻓﻠﺴﻔﯽ ﺍﺭﺳﻄﻮ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺗﺼﺪﯾﻖ ﮐﯽ۔ ﻋﻼﻭﮦ ﺍﺯﯾﮟ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺻﺪﯼ ﻗﺒﻞ ﻣﺴﯿﺢ ﻋﻠﻮﻡ ﻓﻠﮑﯿﺎﺕ ﮐﺎ ﺑﮩﺖ ﺑﮍﺍ ﻋﺎﻟﻢ ﮨﺴﭙﺎﺭﮐﺲ ﻧﮯ ﺍﻓﻼﮎ ﮐﮯ ﻧﻈﺮﯾﺌﮯ ﮐﻮ ﺗﺮﻗﯽ ﺩﮮ ﮐﺮ ﺳﯿﺎﺭﮔﺎﻥ ﮐﮯ ﺣﺎﻻﺕ ﮐﺎ ﭘﺘﮧ ﭼﻼﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺳﯿﺎﺭﮔﺎﻥ ﮐﯽ ﺣﺮﮐﺎﺕ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﮐﯽ ﻓﮩﺮﺳﺖ ﻣﺮﺗﺐ ﮐﯽ۔
ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺷﮩﺮ ﺑﻐﺪﺍﺩ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﺭﮐﮭﯽ ﺗﻮ 762 ﺀ ﻣﯿﮟ ﻋﺒﺎﺳﯽ ﺧﻠﯿﻔﮧ ﻣﻨﺼﻮﺭ ﻧﮯ ﺩﯾﮕﺮ ﻋﻠﻮﻡ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺳﺎﺗﮫ ﻋﻠﻢ ﻧﺠﻮﻡ ﮐﻮ ﺩﻭﺑﺎﺭﮦ ﺯﻧﺪﮦ ﮐﯿﺎ۔ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺍﺱ ﻧﺌﮯ ﺷﮩﺮ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺩﻭ ﻧﺠﻮﻣﯽ ﺑﮭﯽ ﺷﺎﻣﻞ ﺗﮭﮯ, ﺀ ﻣﯿﮟ ﺳﻠﻄﺎﻥ ﻣﺤﻤﻮﺩ ﻏﺰﻧﻮﯼ ﮐﮯ ﻋﮩﺪ ﻣﯿﮟ ﺍﺑﻮﺭﯾﺤﺎﻥ ﺍﻟﺒﯿﺮﻭﻧﯽ ﺟﻮ ﺍﺱ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﺳﺎﺋﻨﺴﺪﺍﻥ ﻭ ﻣﻨﺠﻤﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺷﻤﺎﺭ ﮐﺌﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﺗﮭﮯ ‘ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﮏ ﮐﺘﺎﺏ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﮐﯽ ‘ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﯾﻮﺭﭖ ﮐﮯ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻣﺆﺭﺥ ﻣﺴﭩﺮ ﺗﮭﺎﻣﺲ ﺑﮑﻞ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﮨﺴﭩﺮﯼ ﺁﻑ ﺳﯿﻮﻻﺋﯿﺰﯾﺸﻦ ﺁﻑ ﯾﻮﺭﭖ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺗﺤﺮﯾﺮ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﮨﻞ ﻋﺮﺏ ﻧﮯ ﻋﻠﻢ ﺍﻟﺮﻣﻞ ﻭ ﻧﺠﻮﻡ ﮐﻮ ﺗﺮﻗﯽ ﺩﮮ ﮐﺮ ﺳﺎﺋﻨﺲ ﮐﮯ ﺩﺭﺟﮧ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ۔

ﺍﺯﺭﻭﺋﮯ ﻧﺠﻮﻡ ﺯﺍﺋﭽﮧ ﻭﻻﺩﺕ ﺍﺱ ﭼﯿﺰ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺟﺐ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻧﺠﻮﻣﯽ ﻟﻮﮒ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﻭﻻﺩﺕ ﺍﻭﺭ ﻭﻗﺖ ﭘﯿﺪﺍﺋﺶ ﮐﮯ ﻟﺤﺎﻅ ﺳﮯ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺯﺍﺋﭽﮧ ﻗﻠﻢ ﺑﻨﺪ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﭘﯿﺪﺍﺋﺶ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﺟﻮ ﺑﺮﻭﺝ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺍﺳﮯ ﻃﺎﻟﻊ ﺑﺮﺝ ﯾﻌﻨﯽ ﺟﻨﻢ ﻟﮕﻦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ۔
ﺑﺎﻗﯽ ﺑﺮﺟﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﺎﻟﺘﺮﺗﯿﺐ ﺑﺎﺭﮦ ﮔﮭﺮﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺩﺭﺝ ﮐﺮ ﮐﮯ ﺍﺱ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﮐﮯ ﻟﺤﺎﻅ ﺳﮯ ﺟﻮ ﺟﻮ ﺳﯿﺎﺭﮦ ﺟﺲ ﺟﺲ ﺑﺮﺝ ﻣﯿﮟ ﻭﺍﻗﻊ ﮨﻮ ‘ ﺍﺳﮯ ﺍﺳﯽ ﺑﺮﺝ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﮫ ﺩﯾﺎﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺟﺴﮯ ﮨﻨﺪﯼ ﻣﯿﮟ ’ ﺟﻨﻢ ﮐﻨﮉﻟﯽ ‘ ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮕﺮﯾﺰﯼ ﺯﺑﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﮨُﻮﺭﻭﺳﮑﻮﭖ ﺍﻭﺭ ﻧﯿﭩﯽ ﻭﯾﭩﯽ Nativity ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺍﺱ ﮐﯽ ﻣﺪﺩ ﺳﮯ ﺍﮨﻞ ﻓﻦ ﺑﭽﮯ ﮐﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮟ ﺁﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺣﺎﻻﺕ ﻭ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ.

ﻣﺎﮨﺮﯾﻦ ﻋﻠﻢ ﻧﺠﻮﻡ ﮐﮯ ﮨﺎﮞ ﺑﺮﺟﻮﮞ ﯾﺎ ﺳﺘﺎﺭﻭﮞ ﮐﯽ ﺗﻌﺪﺍﺩ 12 ﮨﮯ۔ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺧﯿﺎﻟﯽ شکلوں ﮐﮯ ﭘﯿﺶ ﻧﻈﺮ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺑﺎﺭﮦ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻧﺎﻣﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﻮﺳﻮﻡ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﻥ ﮐﺎ ﺗﻌﯿﻦ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﭘﯿﺪﺍﺋﺶ ﮐﮯ ﺣﺴﺎﺏ ﺳﮯ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔

ﺑﺮﺟﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺧﺼﻮﺻﯿﺎﺕ ﻭ ﻣﻤﮑﻨﮧ ﺍﺛﺮﺍﺕ
ﺩﺍﺋﺮۃ ﺍﻟﺒﺮﻭﺝ ﻣﯿﮟ ﮐﻞ ﺑﺎﺭﮦ ﺑﺮﺝ ﮨﯿﮟ ﺍﻥ ﺑﺮﺟﻮﮞ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﻣﻨﺪﺭﺟﮧ ﺫﯾﻞ ﮨﯿﮟ۔

ﺑﺮﺝ ﺣﻤﻞ، ﺑﺮﺝ ﺛﻮﺭ، ﺑﺮﺝ ﺟﻮﺯﺍ، ﺑﺮﺝ ﺳﺮﻃﺎﻥ، ﺑﺮﺝ ﺍﺳﺪ، ﺑﺮﺝ ﺳﻨﺒﻠﮧ، ﺑﺮﺝ ﻣﯿﺰﺍﻥ، ﺑﺮﺝ ﻋﻘﺮﺏ، ﺑﺮﺝ ﻗﻮﺱ، ﺑﺮﺝ ﺟﺪﯼ، ﺑﺮﺝ ﺩﻟﻮ، ﺑﺮﺝ ﺣﻮﺕ۔

ﺗﺎﺭﯾﺦ ﮐﮯ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺳﮯ ﺑﺮﺟﻮﮞ ﮐﯽ ﺗﻔﺼﯿﻼﺕ ﮐﭽﮫ ﯾﻮﮞ ﮨﮯ
ﺑﺮﺝ ﺣﻤﻞ ۔ ﺍﮐﯿﺲ ﻣﺎﺭﭺ ﺗﺎ ﺑﯿﺲ ﺍﭘﺮﯾﻞ ۔ Aries
ﺑﺮﺝ ﺛﻮﺭ ۔ ﺍﮐﯿﺲ ﺍﭘﺮﯾﻞ ﺗﺎ ﺑﯿﺲ ﻣﺌﯽ ۔ Taurus
ﺑﺮﺝ ﺟﻮﺯﺍ ۔ ﺍﮐﯿﺲ ﻣﺌﯽ ﺗﺎ ﺍﮐﯿﺲ ﺟﻮﻥ ۔ Gemini
ﺑﺮﺝ ﺳﺮﻃﺎﻥ ۔ ﺑﺎﺋﯿﺲ ﺟﻮﻥ ﺗﺎ ﺗﺌﯿﺲ ﺟﻮﻻﺋﯽ ۔ Cancer
ﺑﺮﺝ ﺍﺳﺪ ۔ ﭼﻮﺑﯿﺲ ﺟﻮﻻﺋﯽ ﺗﺎ ﺗﺌﯿﺲ ﺍﮔﺴﺖ ۔ Leo
ﺑﺮﺝ ﺳﻨﺒﻠﮧ ۔ ﭼﻮﺑﯿﺲ ﺍﮔﺴﺖ ﺗﺎ ﺗﺌﯿﺲ ﺳﺘﻤﺒﺮ ۔ Virgo
ﺑﺮﺝ ﻣﯿﺰﺍﻥ ۔ ﭼﻮﺑﯿﺲ ﺳﺘﻤﺒﺮ ﺗﺎ ﺗﺌﯿﺲ ﺍﮐﺘﻮﺑﺮ ۔ Libra
ﺑﺮﺝ ﻋﻘﺮﺏ ۔ ﭼﻮﺑﯿﺲ ﺍﮐﺘﻮﺑﺮ ﺗﺎ ﺑﺎﺋﯿﺲ ﻧﻮﻣﺒﺮ ۔ Scorpio
ﺑﺮﺝ ﻗﻮﺱ ۔ ﺗﺌﯿﺲ ﻧﻮﻣﺒﺮ ﺗﺎ ﺑﺎﺋﯿﺲ ﺩﺳﻤﺒﺮ ۔ Sagittarius
ﺑﺮﺝ ﺟﺪﯼ ۔ ﺗﺌﯿﺲ ﺩﺳﻤﺒﺮ ﺗﺎ ﺑﯿﺲ ﺟﻨﻮﺭﯼ ۔ Capricorn
ﺑﺮﺝ ﺩﻟﻮ ۔ ﺍﮐﯿﺲ ﺟﻨﻮﺭﯼ ﺗﺎ ﺍﻧﯿﺲ ﻓﺮﻭﺭﯼ ۔ Aquarius
ﺑﺮﺝ ﺣﻮﺕ ۔ ﺑﯿﺲ ﻓﺮﻭﺭﯼ ﺗﺎ ﺑﯿﺲ ﻣﺎﺭﭺ ۔

اگلی اقساط میں ہم ہر برج کے حوالے سے الگ الگ تفصیل بیان کریں گے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

براہ راست تبصرہ تحریر کریں۔

Your email address will not be published. Required fields are marked *