• صفحہ اول
  • /
  • خبریں
  • /
  • پنجاب اسمبلی میں ہنگامہ آرائی :ذمہ داران کےخلاف کارروائی کا فیصلہ

پنجاب اسمبلی میں ہنگامہ آرائی :ذمہ داران کےخلاف کارروائی کا فیصلہ

مسلم لیگ نے پنجاب اسمبلی میں ہنگامہ آرائی میں شامل اراکین کے خلاف کارروائی کا اعلان کر دیا۔

مسلم لیگ ن کے رہنما رانا مشہود کا کہنا ہے کہ پنجاب اسمبلی میں ہنگامہ آرائی کی فوٹیج ہم نے حاصل کی ہے۔جو اس میں ملوث ہوگا ان کیخلاف کارروائی ہوگی ۔ہم آئین اور قانون کے مطابق چلنا چاہتے ہیں۔ملک میں تمام فیصلے آئین کے مطابق ہوں گے۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

انہوں نے کہا ہے کہ پرویز الہٰی پنجاب اسمبلی میں اپنے غنڈے لےکر آئے تھے۔پرویز الہٰی نے مجھ پر حملہ کرنے کا الزام لگایا۔یہ کیسا حملہ تھا ، یہ کیسا بازو ٹوٹ گیا تھا جو2منٹ میں جڑ گیا۔

ان کا کہنا ہے کہ کل پرویز الہٰی اور پی ٹی آئی کا اصل چہرہ عوام نے دیکھ لیا ہے۔یہ اقتدار سے چمٹے رہنا چاہتے ہیں ان کو عوام سے غرض نہیں۔ماضی میں ہم نے بھی تو تمام نتائج کو تسلیم کیا تھا۔

انہوں نے کہا ہے کہ بدقسمتی سے پاکستان پر 2018میں ایک سلیکٹڈ مسلط کیا گیا ۔یہ کہتے ہیں ان کو اقتدار کی خواہش نہیں ہے۔ لیکن سپریم کورٹ کے فیصلے کے بعد قومی اسمبلی میں قانون کی دھجیاں بکھیر دیں۔تحریک انصاف نے عوام میں بدتمیزی کا کلچر دیا۔

مسلم لیگ ن کے رہنما رانا مشہود نے کہاہے کہ پنجاب اسمبلی میں غیر قانونی کاموں کی طرف جانا سکھایا گیا۔آپ اپنی مرضی سے عوام پر فیصلے نہیں ٹھونس سکتے۔پنجاب اسمبلی میں بدمعاش بھرتی کیے گئے۔

مسلم لیگ ن کے رہنما عطاتارڑ نے رانا مشہود کے ہمراہ پریس کانفرنس میں کہا ہے کہ پنجاب اسمبلی میں ہونےوالا واقعہ جمہوریت کیلئے سیاہ ترین دن تھا۔
اپنے نمبرگیم مکمل نہ ہونے پر اسمبلی اجلاس بار بار تاخیر کا شکار کیا گیا۔

ان کا کہنا ہے کہ کل پنجاب اسمبلی میں ہونے والا واقع افسوسناک ہے۔گجرات سے ذاتی گارڈز کو بلوایا گیا۔ڈپٹی اسپیکر پر حملہ کرنے والوں کا تعلق راواپنڈی اور لاہور سے ہے ۔ان لوگوں نے الیکشن روکنے کی کوشش کی۔جب ڈپٹی اسپیکر پر حملہ کیا ہم آگے نہیں گئے۔ہم صبح سے پرامن رہے۔

انہوں نے کہا ہے کہ 15دن سے صوبہ بغیر وزیراعلیٰ کے ہے۔پرویزالہٰی آپ الیکشن ہار چکے ہیں۔ ان سے درخواست ہے اب بس کر دیں۔پرویز الہٰی نے پنجاب کا وقار خاک میں ملا دیا۔

Advertisements
julia rana solicitors london

انکا کہنا ہے کہ آج تقریب حلف برداری 8بجے گورنر ہاؤس میں ہو گی۔اطلاعات ہے گورنر حلف نہیں لینا چاہتے ۔گورنر کو بنانا چاہتے آپ کی آئینی ذمہ داری ہے۔اسمبلی سیکریٹریٹ سے نوٹیفکیشن جاری ہو چکا ہے۔گورنر عمر چیمہ سے کہوں گا آئین کے منکر نہ بنیں۔

  • merkit.pk
  • julia rana solicitors london
  • julia rana solicitors
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply