امریکا: پریمی جوڑے کی باتھ روم میں شادی

نیوجرسی: امریکی ریاست کے علاقے فری ہولڈ میں محبت کرنے والے جوڑے نے جج کے باتھ روم میں شادی کر کے اپنے رشتے داروں کو ورطہ حیرت میں ڈال دیا۔

امریکی میڈیا کے مطابق برین اور ماریہ سولز ایک دوسرے سے بے تحاشہ محبت کرتے ہیں اور دونوں کی خواہش تھی کہ اہل خانہ کی رضا مندی کے بعد وہ لوگ ازدواجی بندھن میں بند جائیں۔

پریمی جوڑے نے اپنے اپنے گھر والوں کو منانے کی ہر ممکن کوشش کی مگر دونوں کو ناکامی کا سامنا ہی رہا جس کے بعد انہوں نے کورٹ میرج کرنے کا فیصلہ کیا۔

برین نے جج کو اپنے تمام تر حالات بتاتے ہوئے جلد شادی کی تاریخ دینے کا مطالبہ کیا جس کے بعد اُسے وکیل نے 2 جنوری کو لڑکی اور گواہان کے ہمراہ عدالت میں بلا لیا۔

سارے معاملات اچھے طریقے سے جاری تھے کہ دونوں کے اہل خانہ کو خفیہ طریقے سے شادی کرنے کی خبر مل گئی جس کے بعد وہ عین کورٹ میرج کے وقت کمرہ عدالت میں پہنچ گئے اور شدید ہنگامہ کھڑا کردیا۔

مار پٹائی شروع ہونے کے بعد جج کے دفتر میں موجود عملے نے لڑکی اور لڑکے کو مشورہ دیا کہ وہ باتھ روم میں شادی کرلیں تاکہ انہیں قانونی طور پر کوئی کچھ نہ کہہ سکے۔

ماریہ سولز کا کہنا ہے کہ وہ والدہ کی وجہ سے اپنی شادی 2 جنوری کو کرنا چاہتی تھی اگر ہماری کورٹ میرج کی تاریخ منسوخ ہوتی تو پھر 45 روز تک انتظار کرنا پڑتا مگر اس میں ہمارے لیے بہت سے مسائل پیدا ہوجاتے‘۔

جج کے باتھ روم میں ہونے والی شادی کی ویڈیو بھی بنائی گئی جسے انٹرنیٹ پر شیئر کیا گیا، ویڈیو میں دیکھا جاسکتاہے کہ لڑکی اور لڑکا باتھ روم میں موجود ہیں اور وہاں موجود خاتون وکیل قانونی کارروائی کررہی ہیں۔

Shopping Revolution

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

براہ راست تبصرہ تحریر کریں۔

Your email address will not be published. Required fields are marked *