کیلیفورنیا: جنگلات میں لگی آگ بے قابو، 25 ہلاک

کیلیفورنیا کے جنگلات میں جمعرات کو لگنے والی آگ پر تاحال قابو نہیں پایا جا سکا ہے۔ آگ سے جھلس کر مرنے والے افراد کی تعداد 25 ہو گئی۔بعض اطلاعات کے مطابق کئی افراد تاحال لاپتہ ہیں اور حکام ہلاکتیں بڑھنے کے خدشات کا اظہار کر رہے ہیں۔ آگ سے سب سے زیادہ ’پیراڈائز ٹاؤن‘ متاثر ہوا جہاں سے ملنے والی لاشوں کی تعداد 14 ہے جبکہ پورا علاقہ تباہی سے دوچار ہوا ہے ۔عالمی خبر رساں اداروں کا کہنا ہے کہ تیز ہواؤں کے باعث فائر فائٹرزکو آگ پر قابو پانے میں مشکلات کا سامنا ہے تاہم آگ پر تاحال قابو پانے کی کوششیں جاری ہیں۔آگ سے کئی ہزار ایکڑ پر موجود درخت اور اس سے اطراف واقع مکانات راکھ ہوگئے۔ حکام کا کہنا ہے کہ آگ نے ہزاروں مکانوں کو اپنی لپیٹ میں لے لیا تھا جس کی وجہ سے بڑی تعداد میں لوگوں کواپنے گھر بار چھوڑنے پڑے۔ان مکانات میں کئی ہالی ووڈ اسٹارز کے گھربھی شامل ہیں تاہم علاقہ خالی کرا لینے کے سبب جانی نقصان کم ہوا ہے۔ اب تک کئی لاکھ افراد کو محفوظ مقام پر منتقل کیا جاچکا ہے۔ایک روز قبل بیوٹ کاؤنٹی کے شیرف کے دفتر نے بتایا تھاکہ آگ کی وجہ سے ہلاک ہونے والے پانچ افراد کی لاشیں ایک گاڑی سے ملی ہیں۔ انہوں نے پیراڈائز کے پہاڑی علاقے سے جان بچانے کے لیے باہر نکلنے کی کوشش کی تھی لیکن خود کو آگ سے نہ بچا سکے۔

کیلیفورنیا کے فائر فائٹرز کا کہنا ہے کہ ان کے عملے نے آگ پر قابو پانے کی کوششوں کو چھوڑ کر لوگوں کی جانیں بچانے کے اقدامات شروع کر دیئے۔

Advertisements
julia rana solicitors london
julia rana solicitors london

کیلیفورنیا کے فائر ڈپارٹمنٹ کے عہدیداروں کا کہنا ہے کہ آگ سے اب تک سینکڑوں عمارتیں تباہ ہو چکی ہیں جن میں زیادہ تر رہائشی مکانات تھے۔

  • merkit.pk
  • julia rana solicitors
  • julia rana solicitors london

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply