• صفحہ اول
  • /
  • خبریں
  • /
  • روزانہ صبح نہار منہ ایلوویرا کا جوس پئیں، نتائج آپ کو حیران کردینگے

روزانہ صبح نہار منہ ایلوویرا کا جوس پئیں، نتائج آپ کو حیران کردینگے

جیسا کہ ہم سب ہی جانتے ایلوویرا ہماری جلد کے لئے بے حد مفید ہے اس کے استعمال سے جلد میں نکھار پیدا ہوجاتا ہے۔ تاہم اب طبّی ماہرین کے مطابق ایلوویرا کا جوس روزانہ پینے کی تجویز بھی سامنے آئی ہے

ماہرین کا کہنا ہے کہ روزانہ ایلوویرا کا جوس پینے سے انسانی صحت کو 7 ایسے فوائد حاصل ہوتے ہیں جن سے شاید آپ اب تک ناواقف تھے۔ لیکن پریشان نہ ہوں آج ہم آپ کو اس کے ایسے 7 فوائد کے بارے میں بتائیں گے جن کے بارے میں جان کر آپ بھی اسے روزانہ پینا شروع کردیں گے۔

tripako tours pakistan

ایلوویرا کو ہربل ادویات میں بہت اہمیت حاصل ہے اور اس کو کاسمیٹکس میں بھی کافی استعمال کیا جاتا ہے۔ ماہرین تجویز کرتے ہیں کہ ایلویرا کا جوس نہار منہ استعمال کرنا چاہیئے اور 20 ملی لیٹر ایلوویرا کے جوس کو پانی یا جوس کے ایک گلاس میں ملا کر استعمال کرنا چاہیئے۔

ایلوویرا کے جوس کے فوائد درج ذیل ہیں۔

وٹامنز سے بھرپور

ماہرین کا کہنا ہے ایلوویرا میں ایسے وٹامنز اور منرلز موجود ہوتے ہیں جن میں اینٹی آکسائیڈنیس پائے جاتے ہیں، یہ ہمارے جسم کے لئے بے حد ضروری ہوتے ہیں۔

ہاضمے کے لیے مفید

روزانہ ایلوویرا کا جوس استعمال کرنے سے نظام ہاضمہ مختلف امراض سے محفوظ رہتا ہے اور درست کام کرتا ہے جبکہ معدے کی تیزبیت اور گیس جیسے امراض کی شکایت بھی نہیں ہوتی۔

جراثیم کے خاتمے میں مددگار

صبح سویرے ایلوویرا کا جوس پینے سے آپ کے جسم میں موجود ایسے جراثیم کا خاتمہ ہوتا ہے جو خون کے خلیوں کو نقصان پہنچاتے ہیں۔

خون کی کمی، پتے اور لبلبے کی بیماریوں سے بچاؤ میں مفید

ایلوویرا کا جوس نہار منہ پینے سے جگر کی خرابی دور ہوجاتی ہے اس کی وجہ سے جسم میں خون کی کمی نہیں ہوتی اور ساتھ ہی پتّے کی بیماریوں کا سبب بننے والے زہریلے مادوں کا بھی اخراج ہوجاتا ہے۔ اس کے علاوہ لبلبے کی خرابی سے بھی بچاتا ہے۔

بالوں اور جلد کیلئے فائدہ مند

ایلوویرا کا جوس پینے یا اسے کاٹ کر بالوں اور جلد پر لگائیں ایسا کرنے سے بالوں کا رنگ سیاہ ہوتا ہے اور ان میں نمایاں چمک آجاتی ہے۔ یہ جلد پر موجود داغ دھبوں کا خاتمہ کرتا ہے اور رنگ کو صاف اور جلد کو پرکشش بناتا ہے۔

قوت مدافعت بڑھائے

Advertisements
merkit.pk

ایلوویرا کا جوس انسانی جسم کی قوت مدافعت میں بھی اضافہ کرتا ہے۔

  • merkit.pk
  • merkit.pk

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply