• صفحہ اول
  • /
  • خبریں
  • /
  • پرویز مشرف کی ایم کیو ایم کی صدارت سنبھالنے کی تیاریاں

پرویز مشرف کی ایم کیو ایم کی صدارت سنبھالنے کی تیاریاں

سابق صدر پرویز مشرف کا کہنا ہے کہ ایم کیو ایم  ٹوٹ پھوٹ کا شکار ہے ،مہاجر کیمونٹی کوچاہیے کہ اکٹھاہوجائے۔انہوں نے کہا کہ کراچی شہر میں پنجابی،پٹھان،بلوچ ہر زبان کا فرد رہتاہے سب سے پہلے پٹھان اور مہاجروں میں لڑائی ہوئی تھی۔پرویز مشرف کہتے ہیں کہ پٹھانوں کو اے این پی نے سپورٹ کیا۔انہوں نے کہا کہ میرا اس پارٹی سے کوئی خاص تعلق نہیں میری ملاقات تو سب سے رہتی ہے۔لیکن میں سب کو اکٹھا  دیکھنا چاہتا ہوں ۔

انہوں نے کہا کہ انہیں     پاک سرزمین پارٹی اور ایم کیو ایم  دونوں ہی سے پارٹی کی قیادت سنبھالنے کے  بارے میں درخواست کی جا رہی ہےلیکن وہ ان دونوں جماعتوں    کے درمیان اختلافات ختم کرتے ہوئے ایک پارٹی ہی کے طور پر دیکھنا چاہتے ہیں۔

دریں اثنا  اس سے قبل   ایم کیو ایم  کے رہنما   فروغ نسیم  نے کہا ہے کہ   فاروق ستار   سابق صدر   پرویز مشرف  کو پارٹی کی قیادت سنبھالنے کی آفر کرچکے ہیں ۔

انہوں نے کہا کہ بانی ایم کیو ایم کے زمانے میں بھی رابطہ کمیٹی ایک ہوجائے تو بانی ضد نہیں کرتے تھے، عشرت العباد سے پوچھ لیں جن معاملات پر رابطہ کمیٹی ایک ہوجائے تو کسی کی نہیں چلتی تھی، پارٹی میں عہدہ لینے  کے فیصلہ رابطہ کمیٹی ہی کرسکتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ اگر  رابطہ کمیٹی صدر   پرویز مشرف  کو پارٹی کی قیادت سنبھالنے کی آفر کرتی ہے تو  پھر بکوئی بھی ان کو پارٹی کا صدر بننے سے نہیں روک سکتا لیکن میرے خیال میں   رابطہ کمیٹی ایسا نہیں کرے گی۔

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

براہ راست تبصرہ تحریر کریں۔

Your email address will not be published. Required fields are marked *