ایک خاتون کا سات بزرگوں سے معاشقہ منظر عام پر آگیا

سوشل میڈیا پر دلچسپ اور حیرت انگیز خبریں تو بہت ہیں تاہم کچھ ایسی ہیں جو کہ سب کو حیران کر دیتی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق حال ہی میں کولمبیا سے تعلق رکھنے والی خاتون نے سب کی توجہ حاصل کرلی ہے، جن کا سارا خرچہ ان کے ساتوں بوائے فرینڈ اٹھا رہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق کولمبیا کے شہر برانکوائلا سے تعلق رکھنے والی خاتون لینا نے سوشل میڈیا صارفین کی توجہ بھی خوب سمیٹ لی ہے، کیونکہ ان کے 7 بوائے فرینڈ ان کی ہر خواہش کو پوری کرنے کی کوشش کرتے دکھائی دیتے ہیں۔

مقامی میڈیا اوڈیٹی سینٹرل کے مطابق لینا کا کہنا تھا کہ وہ اب بزرگ مردوں کے ساتھ ہی تعلقات قائم کیے ہوئے ہیں، کیونکہ ماضی میں ان کے ریلیشن شپ ناکام رہے۔

لینا کا بزرگ بوائے فرینڈ رکھنے کی وجہ بتاتے ہوئے کہنا تھا کہ ان کے معاشی حالات انہیں کئی بوائے فرینڈ رکھنے پر مجبور کر رہے ہیں۔

لینا کا بتانا تھا کہ وہ نوجوانوں کے ساتھ بھی ریلیشن شپ میں رہ چکی ہیں، تاہم وہ کامیاب نہ ہوئے، جس کے بعد لینا نے طے کیا کہ اب وہ صرف پنشن لینے والے افراد سے ہی تعلقات قائم کرے گی۔

لینا کا ماننا تھا کہ بزرگ افراد اس کی جانب زیادہ مائل ہو رہے ہیں، جس کے بعد لینا نے بھی فلرٹنگ شروع کر دی، ایک وائرل ویڈیو میں لینا کا کہنا تھا کہ گزشتہ تمام تجربات کے بعد مجھے یہ اندازہ ہوا کہ بزرگ آپ کے بولنے سے قبل ہی آپ کی ہر خواہش کو پورا کرتے ہیں۔

کیونکہ انہیں اس عمر میں اندازہ ہوتا ہے کہ کوئی دوسری خاتون انہیں نہیں مل پائے گی، بزرگ افراد ہمیشہ خوش رکھنے کی کوشش کرتے ہیں۔

مقامی میڈیا کے مطابق لینا کے بوائے فرینڈز میں کارلوس، سمن، جیسس، پابلو، مینوئیل سمیت 2 مزید افراد شامل ہیں۔تمام بزرگ افراد پنشنرز ہیں، حیرت انگیز طور پر تمام ایک دوسرے کو جاتنے ہیں۔

Advertisements
julia rana solicitors london

جبکہ تمام بوائے فرینڈز لینا کو لانڈری، کوکنگ، صفائی ستھرائی میں بھی مدد کراتے ہیں۔

Facebook Comments

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply