راکھی ساونت اور عادل ہنی مون سےپہلےعمرہ کریں گے

بھارتی اداکارہ راکھی ساونت کی شادی کسی ناکامی سے کم نہیں رہی ہے۔ سوشل میڈیا پرشادی کے اعلان سے لے کر شوہر عادل فاروقی کا قومی ٹیلی ویژن پر انکار سے لے کر بعد میں اس جوڑے کو عوامی طور پر شادی کے بندھن میں قبول کرنے تک گزشتہ دو ہفتے اداکار کے لیے طوفانی رہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق سوشل میڈیا پر عادل درانی اور راکھی کا ایک ویڈیو سامنے آیا جس میں وہ یہ کہتے ہوئے نظر آرہی ہیں کہ میں عمرہ کرنے جاؤں گی،عمرہ ان کے اور عادل کے لیے ایک بہت اہم مرحلہ ہے اور وہ اللہ سے برکت مانگ کر ایک ساتھ اپنے سفر کا آغاز کرنا چاہتے ہیں۔ پوری بات چیت اس وقت شروع ہوئی جب جوڑے سے شادی کے بعد ان کے سہاگ رات کے منصوبوں کے بارے میں پوچھا گیا۔

اسی پر ردعمل ظاہر کرتے ہوئے، انٹرنیٹ سنسنیشن نے کہا، “پہلے عمرہ جائیں گے۔ وہ بہت ضروری ہے، وہاں ایک بار رشتہ پکا ہوگا تو کوئی نہیں تو ڑسکتا۔ جو رشتے اللہ جوڑتے ہیں وہ کوئی انسان نہیں تو ڑسکتا،ایک تیز قہقہہ لگانے کے بعد عادل نے کہا، “جائیں گے۔ بہت کچھ ہو رہا ہے ہم جائیں گے، کچھ چیزیں ہو رہی ہیں، اور اس کے بعد ہم جائیں گے۔

گزشتہ ہفتے ہندوستان ٹائمز نے رپورٹ کیا کہ سرٹیفکیٹ کی تفصیلات وائرل ہونے کے بعد بہت سے لوگوں نے قیاس آرائی کی کہ راکھی نے اسلام قبول کر لیا ہے اور اپنا نام فاطمہ رکھ لیا ہے۔ اداکار نے اس کی خبر اپنے انسٹاگرام اسٹوریز پر شیئر کی ہے۔

Advertisements
julia rana solicitors london

راکھی ساونت اس وقت سے مسلسل سرخیوں میں ہیں جب سے انہوں نے بوائے فرینڈ عادل درانی کے ساتھ اپنی شادی کی تصدیق کی ہے۔ انہوں نے پیپرازی کے سامنے اعتراف کیا کہ انہوں نے اسلامی رسم و رواج کے مطابق شادی کی ہے۔ انہوں نے اپنی محبت حاصل کرنے کے لیے اسلام قبول کیا۔ انہیں اپنے شوہر کے لیے روتے ہوئے بھی دیکھا گیا۔ حال ہی میں راکھی کو حجاب میں بھی دیکھا گیا تھا۔ راکھی اب اپنے رشتے کو مزید یقینی بنانے جا رہی ہے۔ انہوں نے عادل کے ساتھ ہنی مون پر جانے سے پہلے عمرہ پر جانے کا فیصلہ کیا ہے۔

  • julia rana solicitors london
  • merkit.pk
  • julia rana solicitors

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply