• صفحہ اول
  • /
  • خبریں
  • /
  • کیا تاریخ رقم کرنیوالے نوجوان ڈاکٹر زبھی مارننگ شو کی زینت بنیں گے کبھی؟

کیا تاریخ رقم کرنیوالے نوجوان ڈاکٹر زبھی مارننگ شو کی زینت بنیں گے کبھی؟

پوسٹ گریجویٹ میڈیکل انسٹی ٹیوٹ میں تقریب تقسیم انعامات ، ڈاکٹر حافظ محمد ولید ملک نے 29 گولڈ میڈلز جیت کر نئی تاریخ رقم کردی۔ ڈاکٹر محمد شیراز نے 21 اور لیڈی ڈاکٹر اسما نے 10 گولڈ میڈلز حاصل کرلئے ۔ 

پوسٹ گریجویٹ میڈیکل انسٹی ٹیوٹ اور امیر الدین میڈیکل کالج کے کانووکیشن ایک ساتھ ایوان اقبال میں پروفیسر ڈاکٹر محمد الفرید ظفر کی زیر صدارت منعقد ہوئے۔ صوبائی وزیر صحت ڈاکٹر یاسمین راشد تقریب کی مہمان خصوصی تھیں۔

پروفیسر الفرید ظفر نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پوسٹ گریجویٹ میڈیکل انسٹی ٹیوٹ کی طبی تعلیم کی روشنی سے مقامی اور بیرون ملک ہزاروں ڈاکٹرز مستفید ہو چکے ہیں۔ انہوں نے اس بات کو سراہا کہ اس ادارے سے فارغ التحصیل ہونے والے ماہر ڈاکٹروں نے پاکستانی گرین پاسپورٹ کو بین الاقوامی سطح پر عزت دی ہے اور وہ سفیر اور عزت کی پہچان بن کر ملک کا قابل فخر اثاثہ بن گئے ہیں۔ کانووکیشن میں ایم بی بی ایس کا امتحان پاس کرنے والے 70 پوسٹ گریجویٹ ڈاکٹرز اور 91 گریجویٹس کو ڈگریاں دی گئیں۔ جبکہ PGMI اور AMC کے پوزیشن ہولڈر ڈاکٹروں نے مجموعی طور پر 149 گولڈ میڈل حاصل کیے۔

کانووکیشن میں وی سی یو ایچ ایس پروفیسر احسن وحید راٹھور نے نئے گریجویٹس سے حلف لیا۔ اس موقع پر سیکرٹری ایس ایچ سی اینڈ ایم ای احمد جاوید قاضی، میڈیکل یونیورسٹیز کے وائس چانسلرز، پرنسپلز، پروفیسر ڈاکٹر عائشہ شوکت، پروفیسرز، ایم ایس ایل جی ایچ ڈاکٹر خالد بن اسلم، طلباء، اساتذہ اور والدین بھی بڑی تعداد میں موجود تھے۔

Advertisements
julia rana solicitors

کانووکیشن میں ایم بی بی ایس گریجویٹ حافظ محمد ولید ملک نے 29، محمد شیراز نے 21 اور ڈاکٹر اسماء نے 10 میڈلز ان کی قابلیت اور اعلیٰ تعلیمی کارکردگی پر حاصل کیے۔ ڈاکٹر یاسمین راشد نے شرکاء کو پنجاب حکومت کی ہیلتھ پالیسی کے بارے میں آگاہ کرتے ہوئے کہا کہ ڈاکٹر بننے سے حکومت ہر طالب علم پر بہت زیادہ رقم خرچ کرتی ہے۔ انہوں نے کہا کہ طبی تعلیم کو جدید خطوط پر استوار کیا جا رہا ہے اور ہسپتالوں میں علاج کی بہترین طبی سہولیات کی فراہمی حکومت کی اولین ترجیح ہے۔ سیکرٹری صحت احمد جاوید قاضی نے کہا کہ نوجوانوں سے بہت امیدیں وابستہ ہیں، ایمانداری اور نیک نیتی کو اپنا شعار بنائیں اور پاکستان کا نام روشن کریں۔ انہوں نے PGMI/AMC کی تعلیمی سرگرمیوں کو سراہا اور پرنسپل پروفیسر الفرید ظفر اور فیکلٹی ممبران کو مبارکباد دی۔ کانووکیشن سے سیکرٹری آرگنائزنگ کمیٹی کانووکیشن 2022 پروفیسر ڈاکٹر محمد معین نے بھی خطاب کیا۔ پرنسپل پروفیسر ڈاکٹر الفرید ظفر نے نئے ڈاکٹرز، والدین اور اساتذہ کو مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ ہر سال ہزاروں طلبہ کو میڈیکل کالجز میں داخلہ نہیں ملتا، لیکن آپ خوش قسمت ہیں کہ آپ ڈاکٹر بن کر نہ صرف آپ کے والدین بلکہ آپ کے والدین بھی ہیں۔ پورے خاندان اور مقامی لوگوں کو فخر ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہمارا مشن اپنے طبی اداروں میں اعلیٰ معیار کی پیشہ ورانہ معلومات، غیر معمولی مہارت اور دردمندی کے ساتھ علاج کی بہترین سہولیات فراہم کرکے ادارے کو عالمی سطح پر لے جانا ہے ۔

  • merkit.pk
  • julia rana solicitors london
  • julia rana solicitors

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply