لانگ مارچ کے یوٹرن؛شیڈول میں پھر تبدیلی

لاہور: پاکستان تحریک انصاف کے لانگ مارچ کے شیڈول میں ایک مرتبہ پھر تبدیلی کردی گئی ہے۔

پی ٹی آئی کے وائس چیئرمین مخدوم شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ لانگ مارچ اب بدھ کے بجائے جمعرات کو وزیر آباد سے شروع ہو گا، لانگ مارچ کا دن باہمی مشاورت سے تبدیل کیا گیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ لانگ مارچ جمعرات کو دوپہر دو بجے شروع کیا جائے گا۔

واضح رہے کہ کچھ دیر قبل چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان نے اعلان کیا تھا کہ لانگ مارچ اب بدھ کو شروع ہو گا جب کہ گزشتہ روز انہوں نے کہا تھا کہ لانگ مارچ منگل سے شروع ہو گا۔

سابق وزیر خارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی نے کہا کہ عمران خان کا شکایت کنندہ درخواست لے کر پولیس کے پاس پہنچا ہوا ہے، اسی درخواست پر ایف آئی آر درج کی جائے، عمران خان کا ایف آئی آر سے متعلق مؤقف کلیئر ہے۔

انہوں نے کہا کہ چیف جسٹس نے 24 گھنٹے میں ایف آئی آر درج کرنے کا حکم دیا ہے جب کہ 72 گھنٹے گزرنے کے باوجود ایف آئی آر درج نہیں ہوئی ہے۔

قبل ازیں سابق وزیراعظم عمران نے لانگ مارچ کے شیڈول میں تبدیلی کا اعلان کرتے ہوئے کہا تھا کہ میرا لانگ مارچ ہر صورت میں منزل حاصل کرے گا، الیکشن کی تاریخ لے کر ہی واپس آئیں گے، پوری قوم تیار بیٹھی ہے۔

انہوں نے واضح طور پر کہا تھا کہ پاک فوج ہماری ہے، اس کے خلاف جانا ممکن نہیں، سرحدوں پہ کھڑے فوجی میرے بچوں کی طرح ہیں۔

Advertisements
julia rana solicitors london

چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان نے کہا کہ آرمی چیف کی تقرری میرا ایشو نہیں ہے، نواز شریف اور آصف زرداری سے کبھی سمجھوتہ نہیں ہو سکتا۔

  • julia rana solicitors london
  • merkit.pk
  • julia rana solicitors

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply