سماعت سے محروم بچوں کا مفت علاج

لاہور: لاہور میں سماعت سے محروم بچوں کا مفت علاج شروع کر دیا گیا۔

لاہور کے گھرکی ٹیچنگ اسپتال میں انٹرنیشنل میڈیکل ریلیف ایجنسی کے تعاون سے سماعت سے محروم بچوں کی مفت سرجری کی جا رہی ہے۔ سماعت کے جدید ترین کاکلیئر امپلانٹ آلے کے ذریعے بچے ہر آواز سے روشناس ہوتے ہیں۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

سرجری ہونے والے بچوں کے والدین کا کہنا تھا کہ فوری اور مفت علاج کے باعث ان کا بچہ آج سن سکتا ہے۔

ای این ٹی اسپیشلسٹ ڈاکٹر ہارون خان نے کہا کہ سماعت کے قابل بنانے والے آلے کاکلیئر امپلانٹ کے ذریعے سماعت سے محروم بچے ہر آواز سے روشناس ہو سکتے ہیں اور ایسے بچے جو دونوں کانوں سے سن نہیں سکتے اور ہئیرنگ ایڈز بھی ان کے لیے مؤثر نہیں ہوتے وہ کاکلیئر امپلانٹ کی بدولت نارمل زندگی گزار سکتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ایک بچے کے آپریشن سے کاکلیئر امپلانٹ تک 25 سے 30 لاکھ روپے کا خرچہ آتا ہے لیکن گھرکی ٹیچنگ اسپتال میں یہ علاج بالکل مفت کیا جا رہا ہے۔

ڈاکٹر ہارون نے بتایا کہ کاکلیئر امپلانٹ ایک الیکٹرانک ڈیوائس ہے جو سرجری کے ذریعے کان کے اندر لگائی جاتی ہے۔ یہ آلہ کان کے خراب حصہ کو بائی پاس کر کے آوازوں کو سماعتی اعصاب تک پہنچاتا ہے اور یوں قوت سماعت سے محروم افراد کو زندگی کی تمام آوازیں سنائی دینے لگتی ہیں۔

Advertisements
julia rana solicitors

ڈاکٹر نوید احمد نے کہا کہ کاکلیئر امپلانٹ جدید آلہ ہے اور اگر کوئی بالکل بہرا بھی ہو جائے تو اس کی مدد سے وہ سن سکتا ہے۔ یہ کان کے اندر لگتا ہے اور ایک پیچیدہ آپریشن کے زریعے بچے کو سماعت کے قابل بنایا جاتا ہے۔ یہ آلہ صرف امریکہ، اسٹریلیا اور آسٹریا ہی بنا رہے ہیں۔

  • julia rana solicitors london
  • julia rana solicitors
  • merkit.pk
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply