• صفحہ اول
  • /
  • خبریں
  • /
  • یورپ کا دعوی، 7400 سال پہلے سے دودھ کا استعمال کر رہے ہیں

یورپ کا دعوی، 7400 سال پہلے سے دودھ کا استعمال کر رہے ہیں

یونیورسٹی آف برسٹل میں کی جانے والی تحقیق میں 70 بستیوں سے ملنے والے 4300 سے زائد برتنوں میں موجود غذائی باقیات کا جائزہ لیا گیا جس میں سائنس دانوں کو 54 ویں صدی قبلِ مسیح پُرانے برتنوں میں دودھ کی چکنائی کے نشانات ملے ہیں۔

تحقیق کے نتائج میں خطے بھر میں دودھ کے استعمال میں فرق پایا گیا۔ صرف 65 فی صد علاقوں سے ملنے والی چینی کے برتن میں دودھ کی چکنائی کے شواہد پائے گئے۔ جس سے معلوم ہوتا ہے دودھ کا استعمال شروع کے کسانوں نے نہیں کُلی طور پر نہیں اپنایا تھا۔

قبل از تاریخ کے یہ کسان وسطی یورپ میں شروع کے کاشتکاری کرنے والے گروہ میں سے تھے۔

ان جگہوں اور دودھ کے شواہد والے چینی کے برتنوں کو مرکزِ توجہ بناتے ہوئے محققین نے تقریباً 30 نئے ریڈیو کاربن تاریخیں تشکیل دیں۔ تشکیل دی جانے والی ان تاریخوں کا تعلق چھٹی صدی قبل مسیح سے ہے۔

یونیورسٹی آف برسٹل سے تعلق رکھنے والی تحقیق کے سربراہ مصنفہ ڈاکٹر ایمینیول کیسینووا کا کہنا تھا کہ قبل از تاریخ کے وقتوں میں انسانوں کی جانب سے دودھ کے استعمال کے شروع ہونے کی درست کا پتہ لگانا حیران کن ہے۔

Advertisements
julia rana solicitors london

انہوں نے کہا کہ کاشتکاری اور مویشی پالنے کے طرز زندگی کی نمو نے قبل از تاریخ انسانوں کی غذا کو تبدیل کیا۔ یہ تبدیلی دودھ اور دودھ سے بنی اشیاء کے متعارف کرائے جانے سے آئی جو آج تک جاری ہیں۔

Facebook Comments

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply