• صفحہ اول
  • /
  • خبریں
  • /
  • یمنی ماہر: ہزاروں قدیم ٹکڑے مغربی ممالک کو اسمگل کیے گئے

یمنی ماہر: ہزاروں قدیم ٹکڑے مغربی ممالک کو اسمگل کیے گئے

یمن میں نوادرات کے ایک ماہر نے کہا ہے کہ جنگ کے دوران اس ملک سے نوادرات کے 10 ہزار ٹکڑے لوٹ کر مغربی ممالک کو اسمگل کیے گئے تھے۔

یمنی میڈیا ایجنسی کی رپورٹ کے مطابق، یمن میں قدیم کاموں کے ماہر عبداللہ حسین نے جمعرات کی رات مزید کہا: “جنگ اور سعودی اتحاد نے ان کاموں کو لوٹنا آسان بنا دیا ہے۔”

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

انہوں نے مزید کہا: جارح اتحادی ممالک نے مغربی ممالک کے تعاون سے ان میں سے بہت سے کام چرائے ہیں۔

اس یمنی نوادرات کے ماہر نے مزید کہا کہ یمن سے تعلق رکھنے والے 2 قدیم آثار 17 جون کو اسپین کے شہر میڈرڈ میں فروخت کیے گئے، جنہیں جنگ کے سالوں میں اسمگل کیا گیا تھا۔

حسین نے مزید کہا: “ان کاموں کی ایک خاص تعداد فراہم کرنا ممکن نہیں ہے، لیکن نیلامی میں فروخت ہونے والے ٹکڑوں کا سراغ لگا کر یہ کہا جائے کہ یمن سے 10,000 سے زیادہ قدیم فن پارے لوٹ لیے گئے ہیں۔”

انہوں نے یہ بھی کہا کہ یمن میں جنگ نے نوادرات کی اس مقدار کی چوری اور اسمگلنگ میں سہولت فراہم کی ہے۔

یہ اس حقیقت کے باوجود ہے کہ قدیم اشیاء کی اسمگلنگ کے علاوہ اس ملک میں جنگ کے دوران قدیم مقامات اور نوادرات کی تباہی بھی ہوئی ہے اور سعودی اتحاد نے ان مقامات میں سے بعض کو فضائی حملوں میں نشانہ بنایا ہے۔

یمن کی انسانی حقوق کی وزارت نے اس سے قبل ایک رپورٹ میں اعلان کیا تھا کہ اس ملک پر سعودی اتحاد کے حملوں میں 1324 مساجد، 417 قدیم مقامات اور تاریخی یادگاریں تباہ ہو گئی ہیں۔

سعودی عرب نے متحدہ عرب امارات سمیت متعدد عرب ممالک کے اتحاد کی صورت میں اور امریکہ کی مدد اور سبز روشنی اور صیہونی حکومت کی حمایت سے، غریب ترین عرب ملک یمن کے خلاف بڑے پیمانے پر حملے شروع کر دیے۔

Advertisements
julia rana solicitors london

سعودیوں کی توقعات کے برعکس، ان کے حملوں نے یمنی قوم کی مزاحمت کی مضبوط ڈھال کو نشانہ بنایا اور سعودی سرزمین، خاص طور پر آرامکو کی تنصیبات پر سات سال تک یمنیوں کے مسلسل اور دردناک حملوں کے بعد، ریاض کو ہار ماننا پڑی۔

  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com
  • merkit.pk
  • julia rana solicitors london
  • julia rana solicitors

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply