• صفحہ اول
  • /
  • خبریں
  • /
  • عراق کے طاقتور لیڈر کا بیان: ترکی کے ساتھ سرحد بند کر دی جائے!

عراق کے طاقتور لیڈر کا بیان: ترکی کے ساتھ سرحد بند کر دی جائے!

عراق کے اندر ترکی کے حملے کے بعد عراق میں بڑے پیمانے پر غم و غصہ پایا جاتا ہے اور الفتح اتحاد کے سربراہ ہادی العامری نے عراقی کردستان کے اندر ترکی کے حملوں کے جواب میں ترکی کے ساتھ عراقی سرحد کو بند کرنے کا مطالبہ کیا ہے۔

ہادی العامری نے کہا کہ زخو شہر میں ایک سیاحتی مرکز پر ترک فضائی حملہ جس میں بچوں سمیت عام شہری ہلاک ہوئے، ایک قابل مذمت عمل ہے کہ ترک حکومت بار بار عراق کی خودمختاری کی خلاف ورزی کر رہی ہے۔ ہم ترکی کے ان مجرمانہ اقدامات کی صرف مذمت کر کے خاموش نہیں رہیں گے بلکہ ملک اور عوام کے تحفظ کے لیے ہمیں قومی سطح پر فیصلہ کرنا ہو گا، ہمارا حکومت سے مطالبہ ہے کہ ترکی کے ساتھ سرحد کو فوری طور پر بند کیا جائے۔ اور عراق نے ترک کمپنیوں کے کام کرنے پر پابندی لگا دی۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

ہادی العامری نے کہا کہ اگر حکومت نے تھوڑی سی بھی سستی کی تو ہم اسے اس جرم میں ملوث سمجھیں گے اور اس جرم کو کسی صورت معاف نہیں کیا جائے گا۔

بدھ کو ترکی نے صوبہ دہوک کے شہر زخو میں ایک سیاحتی مرکز پر حملہ کیا جس میں کم از کم آٹھ افراد ہلاک اور 23 زخمی ہو گئے۔

دوسری جانب الصدر دھڑے کے رہنما مقتدا صدر کا کہنا تھا کہ ترکی غلطی پر ہے کہ عراقی جوابی کارروائی نہیں کر سکتے، اس لیے ہماری تجویز ہے کہ ترکی کے ساتھ سفارتی تعلقات کی سطح کو کم کیا جائے، ترکی اور عراق کے درمیان تمام رابطے منقطع کیے جائیں۔ اس واقعے کی اطلاع اقوام متحدہ کو دی جائے اور ترکی کے ساتھ سیکیورٹی معاہدے کو اس وقت تک معطل کر دیا جائے جب تک ترکی یہ یقین دہانی نہ کرائے کہ وہ عراقی سرزمین پر ہر گز حملہ نہیں کرے گا اور اگر وہ حملہ کرتا ہے تو عراقی حکومت کے ساتھ تعاون کرے گا اور مدد کے ساتھ ایسا ہی کرے گا۔

Advertisements
julia rana solicitors

ترکی نے کئی ماہ سے عراق کے ساتھ سرحدی علاقے میں آپریشن شروع کر رکھا ہے جس کے تحت وہ مبینہ دہشت گردوں کو نشانہ بنانے کا کہتا ہے۔

  • merkit.pk
  • julia rana solicitors london
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com
  • julia rana solicitors

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply