روسی مارکیٹ میں ہندوستانی اسٹورز کھلیں گے

روس کے صدر ولادیمیر پوتن نے کہا ہے کہ روس اور ہندوستان روس میں ہندوستانی سپر مارکیٹ چین کھولنے کے لیے بات چیت کر رہے ہیں، حالانکہ انھوں نے یہ نہیں بتایا کہ روس میں ہندوستانی اسٹورز کی کون سی زنجیریں کھلیں گی۔

روسی صدر پیوٹن نے کہا ہے کہ اس کے ساتھ روسی مارکیٹ میں چینی کاروں اور آلات کا حصہ بڑھانے کے لیے بھی بات چیت کی جا رہی ہے۔ ان کا مزید کہنا تھا کہ برکس ممالک میں روس کی موجودگی بڑھ رہی ہے۔ چین اور بھارت کو روسی تیل کی برآمد میں نمایاں اضافہ ہوا ہے۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

برکس بزنس فورم میں روسی صدر ولادیمیر پوٹن نے برکس ممالک کے ساتھ تجارتی تعلقات بڑھانے پر زور دیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ سال کے پہلے تین مہینوں میں روس اور برکس ممالک کے درمیان تجارت میں 38 فیصد اضافہ ہوا ہے اور یہ 45 ارب ڈالر تک پہنچ گئی ہے۔ روس نے حالیہ دنوں میں ریکارڈ تیل فراہم کیا ہے۔

Advertisements
julia rana solicitors

روسی صدر نے اس بات پر زور دیا کہ ہم نے بارہا کہا ہے کہ ہم مل کر تنازعات کا حل، دہشت گردی کا مقابلہ، منظم جرائم، نئی ٹیکنالوجی کے ساتھ جرائم، موسمیاتی تبدیلیوں کا مقابلہ کرنے اور خطرناک انفیکشن کے پھیلاؤ جیسے مسائل کو حل کر سکتے ہیں۔

  • merkit.pk
  • julia rana solicitors london
  • julia rana solicitors
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply