کراچی میں ایمبولنس سروس 1122 کا افتتاح

تاخیر سے سہی، کراچی والو کی سن لی گئی۔ وزیراعلی سندھ مراد علی شاہ نے ایمبولنس سروس ڈبل ون، ڈبل ٹو کا افتتا ح کردیا۔ پہلے مرحلے میں پچاس ایمبولنسز کراچی پہنچی ہیں، عملے کی تقرری اور تربیت کا عمل بھی شروع کردیا گیا۔

رپورٹ کے مطابق محکمہ ری ہیبلٹیشن نے 50 جدید ایمبولنسز محکمہ صحت سندھ کے حوالے کردیں ہیں، سندھ انٹیگریٹڈ ایمرجنسی اینڈ ہیلتھ سروس کے تحت شہر میں چلنے والی ایمبولنس سروس کو سندھ ایمرجنسی سروس ریسکیو 1122 کا نام دیا گیا ہے۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعلی سندھ کا کہنا تھا کہ 230 ایمبولنسز میں سے پہلے مرحلے میں 50 ایمبولنسز کراچی آئی ہیں۔ ایمبولنسز کو ورلڈ بینک کے تعاون سے خریدا گیا ہے۔ ورلڈ بینک کے کنٹری ہیڈ ناجے بھیسن کا کہنا تھا کہ پاکستان ماحولیاتی تبدیلیوں کے زیر اثر ہے۔ ان حالات میں اس سروس کا شروع کیا جانا ضروری تھا۔

Advertisements
julia rana solicitors london

ایڈمنسٹریٹر کراچی نے کہا کہ اگلے مرحلے میں پولیس، فائر بریگیڈ سروس اور ایمبولنسز کو ایک ہی نمبر پر یکجا کرنے کا ارادہ ہے۔ ایمبولنس سروس کو چلانے کے لیے اسٹاف کی تقرری اور ٹریننگ کا سلسلہ بھی شروع کردیا گیا ہے۔

  • merkit.pk
  • julia rana solicitors
  • julia rana solicitors london
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply