امریکہ کے امتیازی رویے کی ایک بار پھر مذمت کی

کیوبا، نکاراگوا اور وینزویلا کے حوالے سے امریکہ کی طرف سے اختیار کیے گئے امتیازی رویوں کی مذمت کی جا رہی ہے۔

لاطینی امریکہ کے دس ممالک نے کیوبا، وینزویلا اور نکاراگوا کو لاس اینجلس اجلاس میں شرکت سے روکنے پر امریکہ کی شدید مذمت کی ہے۔ ان ممالک نے امریکہ کی پالیسی کو امتیازی قرار دیا ہے۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

امریکی براعظم کے ممالک کا سربراہی اجلاس 6 سے 10 جون تک لاس اینجلس میں ہونے جا رہا ہے۔ کہا جا رہا ہے کہ کچھ لاطینی امریکی ممالک کو اس میں مجبور نہیں کیا جا رہا ہے۔ “البا” نامی دس ملکی تنظیم نے جمعے کو کیوبا کے دارالحکومت میں ایک بیان جاری کیا جس میں لاس اینجلس اجلاس سے متعلق امریکی رویے پر تنقید کی گئی۔

اسے کیوبا اور وینزویلا نے 2004 میں تشکیل دیا تھا۔ البا کی تشکیل کا بنیادی مقصد یورپ پر لاطینی امریکی ممالک کے انحصار کو کم کرنا تھا۔ وینزویلا کے صدر مادورو نے اپنے ایک خطاب میں کہا ہے کہ لاس اینجلس میں آئندہ ہونے والی کانفرنس کا اہتمام نہیں کیا گیا ہے۔ روئٹرز کے مطابق وائٹ ہاؤس اور امریکی محکمہ خارجہ نے اس پر کوئی تبصرہ نہیں کیا ہے۔

Advertisements
julia rana solicitors

دوسری جانب میکسیکو، ارجنٹائن، بولیویا، چلی، گواتمالا اور ہونڈوراس کے صدور پہلے ہی دھمکی دے چکے ہیں کہ اگر کچھ لاطینی امریکی ممالک کو آئندہ اجلاس میں مدعو نہ کیا گیا تو وہ اجلاس کا بائیکاٹ کر دیں گے۔

  • julia rana solicitors
  • julia rana solicitors london
  • merkit.pk
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply