شدت پسند کاخ تحریک کیا ہے اور اس کا کام کیا ہے؟

فلسطینی دھڑوں نے امریکی وزارت خزانہ کی طرف سے اسرائیلی تحریک کاخ کو دہشت گرد گروہوں کی فہرست سے نکالنے کے فیصلے پر تنقید کی ہے۔

امریکی حکومت نے اسرائیلی حکومت کی حمایت جاری رکھتے ہوئے اسرائیلی تحریک کاخ کو دہشت گردوں کی فہرست سے نکالنے کا فیصلہ کیا ہے۔ امریکی فیصلہ بیت المقدس پر ناجائز قبضہ کرنے والی اسرائیلی حکومت کی واشنگٹن کی حمایت کی ایک اور علامت ہے۔ اسرائیلی تحریک کاخ 1994 میں الخلیل شہر میں مسجد ابراہیمی کے قتل عام کی ذمہ دار ہے۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

کاخ تحریک کو 90 کی دہائی کے آخر میں میئر خانہ نے تشکیل دیا تھا، جو امریکہ میں موجود تھے، لیکن اس نے اپنی سیاسی سرگرمیاں غیر قانونی مقبوضہ فلسطین میں خوراک کی نقل مکانی اور اس کے کچھ حامیوں نے علاقہ چھوڑنے کے بعد شروع کیں۔ اس بنیاد پرست اسرائیلی تحریک نے 1971 میں اپنی سرگرمیاں شروع کیں۔ کاخ ایک عبرانی لفظ ہے جس کا مطلب یہ ہے۔ اس بنیاد پرست تحریک کا رویہ بھی پرتشدد رویہ سے لیس ہے۔

امریکی حکومت کا یہ اقدام ایسی حالت میں سامنے آیا ہے کہ اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل میں قرارداد 2332 پاس کرکے بستیوں کی تعمیر کی مذمت کرتے ہوئے اسے فوری طور پر روکنے پر زور دیا گیا ہے۔ یہ ایسی حالت میں ہے کہ کیچ کی بنیاد پرست تحریک بستیوں کی تعمیر کو ایک ضروری اور اٹل حقیقت سمجھتی ہے۔

ایک اور نکتہ یہ ہے کہ صہیونی تحریک فلسطینیوں کو ان کے گھروں سے بے دخل کرنے، انہیں اپنے گھر بار چھوڑنے پر مجبور کرنے اور دوسرے ممالک میں پناہ لینے پر زور دے رہی ہے۔ اس بنیاد پرست تحریک کا موقف ہے کہ فلسطین پر صرف صہیونیوں کا حق ہے۔ صیہونی حکومت نے حالیہ مہینوں میں متعدد بار فلسطینیوں پر حملے کرکے انہیں اپنے گھر بار چھوڑنے پر مجبور کیا ہے اور ان کے گھروں اور املاک کو ضبط کیا ہے۔

Advertisements
julia rana solicitors london

اس کے علاوہ اس صہیونی تحریک نے صیہونی دہشت گرد گروہوں کی حالیہ فلیگ ڈانس ریلی کے دوران بیت المقدس کے قطبوشخرہ کو توڑنے کی اپیل بھی کی تھی۔ اس تحریک کی دہشت گردی اور نسل پرستانہ نوعیت کے پیش نظر یہ محسوس ہوتا ہے کہ امریکی حکومت کی اسرائیل کی حمایت بہت آگے جا چکی ہے اور یہ پوری دنیا بالخصوص خطے کے امن و سلامتی کے لیے سنگین خطرہ ہے۔

  • julia rana solicitors london
  • julia rana solicitors
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com
  • merkit.pk

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply