• صفحہ اول
  • /
  • خبریں
  • /
  • یمن کی انسانی حقوق وزارت نے ملک میں جنگ بندی کا خیر مقدم کیا ہے

یمن کی انسانی حقوق وزارت نے ملک میں جنگ بندی کا خیر مقدم کیا ہے

یمن کی قومی سالویشن حکومت میں انسانی حقوق کی وزارت نے بدھ کی رات ملک میں جنگ بندی کی کسی بھی کارروائی کی حمایت کی ہے۔

المیادین سے پاک صحافت کے مطابق، یمنی تنظیم نے اعلان کیا کہ وہ کسی بھی ایسی جنگ بندی کا خیرمقدم کرے گی جو خونریزی کو روکے اور جارحیت اور اس کے جرائم کو روکے۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

یمنی وزارت نے اعلان کیا کہ وہ حقیقی امن قائم کرنے کے لیے جنگ بندی کی بھی حمایت کرتی ہے۔

یمن کے لیے اقوام متحدہ کے خصوصی نمائندے، ہانس گرینڈ برگ نے حال ہی میں ایک بیان میں کہا ہے کہ تنازع کے فریقین نے یمن میں دو ماہ کی جنگ بندی کے لیے اقوام متحدہ کی تجویز پر مثبت جواب دیا ہے، جو کل 2 اپریل شام 7 بجے سے نافذ العمل ہوگا۔

بیان میں کہا گیا ہے: “دونوں فریقوں نے یمن کے اندر اور سرحد کے اس پار تمام فضائی، زمینی اور سمندری فوجی آپریشن معطل کرنے پر اتفاق کیا۔

انہوں نے ایندھن کے جہازوں کو حدیدہ کی بندرگاہوں میں داخل ہونے اور صنعاء کے ہوائی اڈے کے اندر اور باہر خطے میں پہلے سے طے شدہ مقامات پر تجارتی پروازیں چلانے کی اجازت دینے پر بھی اتفاق کیا۔

انہوں نے زور دیا: “میں فریقین سے جنگ بندی اور اس کے اصولوں پر پوری طرح عمل کرنے، اس کا احترام کرنے اور اسے فوری طور پر نافذ کرنے کے لیے تمام ضروری اقدامات اٹھانے کا مطالبہ کرتا ہوں۔”

انصار اللہ کے ارکان کا کہنا تھا کہ آگ سعودی سرزمین میں گہرائی میں حملے کے بعد لگائی گئی تھی۔

ان کا کہنا تھا کہ جہاں جارحوں کے عزم اور ان کے ضمیر کی آواز پر بھروسہ نہیں کیا جا سکتا، اس بار سعودی عرب پر فوج اور مقبول کمیٹیوں کے حالیہ حملوں کی روشنی میں جنگ بندی مختلف تھی۔

یمنی فوج اور عوامی کمیٹیوں نے چند ہفتے قبل یمن کی جنگ بندی کی مسلسل خلاف ورزیوں اور محاصرے کے جواب میں جدہ میں آرامکو اور ریاض کے کئی اہم مراکز پر راکٹ داغے تھے۔

کارروائیوں کی وضاحت کرتے ہوئے یمنی مسلح افواج کے ترجمان یحیی ساری نے کہا کہ راس تنورہ اور ربیغ ریفائنریوں پر یمنی فورسز کے حملوں میں متعدد ڈرونز کو نشانہ بنایا گیا۔

Advertisements
julia rana solicitors

یہ حملے متحدہ عرب امارات کے ساتھ ساتھ یمن پر سعودی عرب کے حملے کی آٹھویں برسی پر ہوئے ہیں، جس کے نتیجے میں میدان جنگ میں بھاری قیمت اور شکست کے سوا کچھ نہیں ہوا۔

  • merkit.pk
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com
  • julia rana solicitors london
  • julia rana solicitors

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply