آدھے سے زیادہ برطانوی جانسن کا استعفیٰ چاہتے ہیں

برطانیہ میں رائے عامہ کے جائزوں کے نتائج سے ظاہر ہوتا ہے کہ پارٹی گیٹ اسکینڈل کے انکشافات اور پولیس کی جانب سے بورس جانسن پر جرمانے کے بعد اس ملک کے نصف سے زیادہ لوگ چاہتے ہیں کہ وہ وزیر اعظم کے عہدے سے مستعفی ہو جائیں۔

اسکائی نیوز کے  مطابق آدھے سے زیادہ برطانوی ووٹروں کا خیال ہے کہ پارٹی گیٹ اسکینڈل پر پولیس کی طرف سے جرمانے کے بعد وزیر اعظم بورس جانسن کو استعفیٰ دینا چاہیے۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

پارٹی گیٹ اسکینڈل صرف تین ماہ قبل برطانوی ڈیلی مرر کی ایک رپورٹ کے ساتھ ٹوٹا تھا۔

اخبار کے مطابق ایک سال قبل برطانوی وزیراعظم کے دفتر میں ایک ملازم کے لیے الوداعی پارٹی کے علاوہ کرسمس پارٹی بھی منعقد کی گئی تھی۔ پارٹیوں کا انعقاد انگلینڈ میں دوسرے دور کے وسط میں کیا گیا تھا، جس کے دوران غیر کام کرنے والے اجتماعات کو گھر کے اندر منع کیا گیا تھا۔

جانسن نے اس اسکینڈل پر مہینوں کی لڑائی کے بعد بالآخر منگل کو معافی مانگ لی، لیکن اسکائی نیوز کے اس سوال کے جواب میں کہ آیا وہ جرمانہ ادا کرنے کے بعد استعفیٰ دے دیں گے، انہوں نے مزید کہا: “میں چاہتا ہوں کہ یہ ممکن ہو۔” مجھے اپنا فرض ادا کرنا ہے۔ اور ان مسائل کا سامنا کریں جن کا ملک کو سامنا ہے۔”

دوسری جانب، ایک برطانوی مارکیٹنگ ریسرچ فرم یوگوو کی طرف سے کرائے گئے ایک سروے کے مطابق، 57% ووٹرز کا خیال تھا کہ جانسن کو استعفیٰ دے دینا چاہیے، اور 75% نے کہا کہ اس نے جان بوجھ کر جھوٹ بولا ہے۔ ساونتا کومریس (لندن میں قائم ایک مشاورتی تحقیقی فرم) کے ایک سروے کے مطابق، 61% برطانویوں نے جانسن کے استعفیٰ کا مطالبہ کیا ہے۔

لیکن انتخابات کے نتائج سے قطع نظر، وزیر اعظم کے طور پر جانسن کی بقا کا تعین ان کے قدامت پسند ساتھی کریں گے، اسکائی نیوز نے رپورٹ کیا۔ اس کا مطلب ہے کہ اگر پارٹی کے 360 ارکان پارلیمنٹ میں سے 54 نے اعتماد کا ووٹ لینے کا مطالبہ کیا تو جانسن کی قیادت کو چیلنج کیا جائے گا۔

تاہم کنزرویٹو پارٹی کے کئی سینئر ارکان کا خیال ہے کہ اب پارٹی قیادت کو تبدیل کرنے کا وقت نہیں ہے۔

مائیکل گو اور گرانٹ شیپس، جانسن کی کابینہ کے وزراء اور کنزرویٹو پارٹی کے ممبران ان لوگوں میں شامل ہیں جنہوں نے وزیر اعظم کی مکمل حمایت کا اظہار کیا ہے۔

Advertisements
julia rana solicitors london

دوسری طرف، رپورٹس یہ بھی بتاتی ہیں کہ جانسن کو جرمانے کے علاوہ دیگر سنگین جرائم کا بھی سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

  • julia rana solicitors london
  • julia rana solicitors
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com
  • merkit.pk

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply