چین امریکی پولیس کے پرتشدد رویے سے پریشان ہے

چین نے امریکی پولیس کے پرتشدد رویے پر گہری تشویش کا اظہار کیا ہے۔

جنیوا میں انسانی حقوق کونسل کے 49ویں اجلاس کے موقع پر چین نے امریکہ کے اندر وہاں کی پولیس کے پرتشدد رویے پر تشویش کا اظہار کیا ہے۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

چین کے سی سی ٹی وی کے مطابق اس ملاقات میں چینی نمائندے چن ژیو نے اقوام متحدہ کے خصوصی رپورٹر کو امریکہ میں تشدد، بدسلوکی اور ذلت آمیز کارروائیوں کی رپورٹ پڑھ کر سنائی۔

چین کے نمائندے نے کہا کہ امریکی پولیس کے پرتشدد رویے کی وجہ سے 2021 میں کم از کم 1124 افراد اس تشدد کا شکار ہوئے۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ پولیس کی بربریت کی وجہ سے جارج فلائیڈ کے قتل کے ایک سال بعد بھی امریکی پولیس ملک میں کئی نسلی اقلیتوں کے خلاف پرتشدد کارروائیاں کرتی رہی۔

رپورٹ کے مطابق امریکی جیلوں اور حراستی مراکز میں تفتیش کے دوران تشدد، غیر انسانی سلوک اور پرتشدد رویہ اور منصوبہ بند تشدد معمول بن چکا ہے۔ جنیوا میں چین کے نمائندے چن ژیو نے لیگ آف نیشنز کے خصوصی رپورٹر پر زور دیا کہ وہ اس سلسلے میں زیادہ سے زیادہ توجہ دیں۔

Advertisements
julia rana solicitors

امریکہ میں انسانی حقوق کی صورتحال کے حوالے سے انہوں نے واشنگٹن سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ وہاں کی اقلیتوں کا خیال رکھے اور اس سلسلے میں ہونے والی غلطیوں اور کوتاہیوں کا ازالہ کرے۔

  • julia rana solicitors london
  • merkit.pk
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com
  • julia rana solicitors

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply