مغرب جھوٹ کا شہنشاہ ہے، روسی صدر

یوکرین روس تنازع، اقوام متحدہ میں روسی مشن کے 12 ارکان کو امریکہ چھوڑنے کا حکم دے دیا، روسی مندوب نے بتایا کہ روسی مشن کے ارکان کو7 مارچ تک امریکہ چھوڑنے کا کہا گیا ہے۔ سفارتی ذرائع کے مطابق اقوام متحدہ میں روسی مشن ارکان کی تعداد 100 کے قریب ہے۔

اقوام متحدہ میں امریکی مشن کے ترجمان نے بیان دیا ہے کہ روسی مشن ارکان جاسوسی کی سرگرمیوں میں ملوث تھے، روسی مشن ارکان نے امریکہ میں رہائش کے استحقاق کا غلط استعمال کیا، روسی مشن ارکان کی سرگرمیا ں امریکی نیشنل سیکیورٹی کے خلاف ہیں۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

جسے روس نے دشمنی پر مبنی بیان قرار دیا ہے،روسی مستقل مندوب کا کہنا ہے کہ امریکی اقدام انتہائی مایوس کن ہے، ہم یہ سارے الزامات مسترد کرتے ہیں۔

یوکرین نے روس کو انٹر پول سے نکالنے کا مطالبہ کر دیا ہے، برطانیہ کا کہنا ہے کہ کوشش ہو گی کہ یوکرین کے مطالبہ پر روس کی انٹر پول رکنیت معطل کرائیں۔

روس 1990 سے انٹر پول عالمی پالیسنگ کا رکن ہے۔

روس کے صدر ولادیمیر پیوٹن نے مغرب کو جھوٹ کا شہنشاہ قرار دیدیا ہے، روسی صدر کا کہنا ہے کہ امریکی سیاستدان اور صحافی مانتے ہیں کہ ملک میں جھوٹ کی بادشاہت قائم ہے،مغربی ممالک امریکہ کی ہاں میں ہاں ملا رہے ہیں، پیروی کر رہے ہیں، انہوں نے کہا کہ یوکرین میں آپریشن ہی ملک کو خونریزی سے بچانے کا واحد آپشن تھا۔

Advertisements
julia rana solicitors london

دوسری جانب روس نے 24 سے زائد یورپی ممالک اور کینیڈا کے لیے فضائی حدود بند کر دی ہیں، اس سے پہلے یورپی ممالک نے ماسکو پر فضائی پابندی لگائی تھی۔

  • julia rana solicitors
  • julia rana solicitors london
  • merkit.pk
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply