امریکہ نے یوکرین سے اپنے تمام سفارت کاروں کو واپس بلانے کا حکم دیدیا

امریکی صدر ولادیمیر پوٹن کی جانب سے ڈونیٹسک اور لوہانسک علاقوں کی آزادی کو تسلیم کرنے کے بعد، امریکہ نے اعلان کیا کہ وہ یوکرین سے اپنے تمام سفارت کاروں کو واپس بلا کر پولینڈ منتقل کر دے گا۔

امریکی ذرائع ابلاغ نے یہ حکم پیر کی شب جاری کیا، امریکی حکام کے مطابق، سیکورٹی وجوہات کی بناء پر۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

ایک امریکی اہلکار نے کہا ہے کہ اگر کوئی حملہ نہ ہوا تو امریکی سفارت کار منگل کی صبح یوکرین سے نکل جائیں گے۔

اس سے قبل امریکی سفارت خانے کو کیف سے مغربی یوکرین کے شہر لویف میں منتقل کر دیا گیا تھا۔ بائیڈن انتظامیہ نے سفارت خانے کے غیر ضروری عملے اور امریکی شہریوں کو یوکرین چھوڑنے کو بھی کہا ہے۔

امریکی میڈیا نے دعویٰ کیا ہے کہ دیگر امریکی جائزوں کے بعد کہ روس یوکرین پر حملہ کرنے کی منصوبہ بندی کر رہا ہے، کئی دیگر ممالک نے اپنے سفارتخانے منتقل کیے ہیں، سفری وارننگ جاری کی ہیں اور اپنے شہریوں کو خبردار کیا ہے کہ وہ یوکرین کا سفر نہ کریں۔

روسی صدر ولادیمیر پوتن نے پیر کو اعلان کیا کہ ماسکو ڈونیٹسک اور لوہانسک عوامی جمہوریہ کی آزادی کو تسلیم کرتا ہے اور کریملن میں ان کے رہنماؤں کے ساتھ تعاون اور دوستی کے معاہدوں پر دستخط کیے ہیں۔

پوتن نے یہ ریمارکس روس کی سلامتی کونسل کے ارکان کی رپورٹس سننے کے چند گھنٹے بعد دیے ہیں کہ وہ آج اعلان کریں گے کہ وہ ڈونیٹسک اور لوہانسک عوامی جمہوریہ کی آزادی کو تسلیم کرنے کے اپنے فیصلے کا اعلان کریں گے۔

کریملن کے پریس دفتر کے مطابق پیر کی شام فرانسیسی صدر ایمانوئل میکرون اور جرمن چانسلر اولاف شلٹز کے ساتھ ایک انٹرویو میں ولادیمیر پوتن نے ڈونیٹسک کی درخواست پر ڈون باس خطے کی صورتحال پر روسی سلامتی کونسل کے اجلاس کے نتائج سے آگاہ کیا۔

سپوتنک کے مطابق، گزشتہ ہفتے روسی ڈوما نے پوٹن کو یوکرین سے ڈونباس علیحدگی پسندوں کی آزادی کو تسلیم کرنے کی درخواست بھیجی تھی۔

Advertisements
julia rana solicitors london

مشرقی یوکرین کا ڈون باس علاقہ ڈونیٹسک اور لوہانسک کے علاقوں کے ساتھ ساتھ کئی دوسرے روسی آبادی والے علاقوں پر مشتمل ہے اور دونوں صوبوں نے یوکرین میں حکومت کی تبدیلی کے بعد یکطرفہ طور پر 2014 میں کیف سے آزادی کا اعلان کیا تھا۔

  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com
  • merkit.pk
  • julia rana solicitors
  • julia rana solicitors london

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply