امریکہ نے شمالی کوریا پر نئی پابندیاں عائد کر دیں

امریکی محکمہ خزانہ نے ایک نئے میزائل تجربے کے بعد شمالی کوریا کے متعدد شہریوں پر پابندیاں عائد کر دی ہیں۔

ذرائع ابلاغ نے بدھ کی شام تہران کے وقت کے مطابق، شمالی کوریا کے خلاف امریکی محکمہ خزانہ کی نئی پابندیوں کے بارے میں اطلاع دی۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

اے ایف پی کے مطابق، امریکی محکمہ خزانہ نے اعلان کیا ہے کہ اس نے شمالی کوریا کے پانچ شہریوں کو پابندیوں کی فہرست میں شامل کر لیا ہے۔

رپورٹ کے مطابق شمالی کوریا کی حکومت نے بدھ کی صبح میڈیا کو اپنے روزانہ میزائل تجربے کے بارے میں آگاہ کیا۔ فوج نے کہا کہ اس نے نئے ہتھیاروں کے نظام کی تکنیکی خصوصیات کی تصدیق کے لیے منگل کو ایک سپرسونک میزائل کا تجربہ کیا ہے۔ پیانگ یانگ نے وضاحت کی کہ پراجیکٹائل نے 1,000 کلومیٹر کے فاصلے پر پانی میں ایک ہدف کو نشانہ بنایا۔

جنوبی کوریا کی وزارت دفاع نے منگل کی صبح کہا کہ شمالی کوریا نے مشرقی سمندر میں ایک بیلسٹک میزائل داغا جس نے 60 کلومیٹر کی بلندی پر 700 کلومیٹر سے زیادہ اور آواز کی رفتار سے ماچ 10 یا دس گنا زیادہ رفتار سے پرواز کی۔

شمالی کوریا کے میڈیا کے مطابق اس سپرسونک میزائل کے تجربے میں صدر کم جونگ ان نے شرکت کی۔ میڈیا نے وضاحت کی کہ “اس ٹیسٹ فائرنگ کا مقصد تیار کردہ سپرسونک ہتھیاروں کے نظام کی عمومی تکنیکی خصوصیات کو حتمی شکل دینا تھا۔”

یہ ایک ہفتے سے بھی کم عرصے میں شمالی کوریا کا دوسرا میزائل تجربہ تھا۔ پیانگ یانگ نے حالیہ برسوں میں بحیرہ جاپان کا استعمال کرتے ہوئے مختصر فاصلے تک مار کرنے والے متعدد نئے بیلسٹک میزائلوں کا تجربہ کیا ہے، لیکن اس نے حال ہی میں ایک ٹرین کار سے فائر کیے گئے ایک نئے میزائل کی بھی نقاب کشائی کی ہے، جس کا مقصد کسی دوسرے ملک کے حملے کی صورت میں بقا کو بڑھانا ہے۔

قبل ازیں اقوام متحدہ میں شمالی کوریا کے سفیر کم سنگ نے میزائل تجربات کرنے کے ملک کے حق پر زور دیا تھا لیکن کہا تھا کہ پیانگ یانگ کا کسی بھی ملک کے خلاف اس ٹیکنالوجی کو استعمال کرنے کا کوئی ارادہ نہیں ہے۔

Advertisements
julia rana solicitors

شمالی کوریا کے نئے میزائل تجربے کے بعد، شمالی امریکہ کی فضائی حدود کی کمان نے کچھ پروازوں کو معطل کرنے کا حکم دیا۔

  • julia rana solicitors
  • julia rana solicitors london
  • merkit.pk
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply