اس صدی کے بحران کا نام عمران خان ہے ، بلاول بھٹو

چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری کی حکومت کی معاشی پالیسیوں پر تنقید، قومی اسمبلی کے اجلاس میں خطاب کے دوران بلاول کا کہنا تھا کہ حکومت کمزور پوزیشن کے ساتھ آئی ایم ایف کے پاس گئی، اس لیے کمزور ڈیل کرنے پر مجبور ہوئی۔

بلاول کا کہنا تھا کہ آئی ایم ایف ڈیل کا بوجھ اب ملک کے غریب عوام اٹھائیں گے، بیکری کاسامان، بچوں کےدودھ پربھی 17فیصد ٹیکس لگادیا گیا۔ خام مال پرٹیکس،ادویات مزیدمہنگی کرنےجارہےہیں، نیا پاکستان کا مطلب مہنگائی، بے روزگاری اور غربت ہے۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

انہوں نے کہا کہ عمران خان کی انتخابی مہم سے لگتا تھا کہ وزیراعظم بن کر یہ سائیکل پر آئیں گے لیکن عمران خان خود بنی گالہ سے وزیراعظم ہاؤس بھی ہیلی کاپٹر پر آتے ہیں، وزیراعظم خود تو جہاز کا سفر کرتے ہیں عوام کو سائیکل پر چڑھا دیا، جو کسی اور کی وجہ سے حکومت بنائیں ان کو عوام کی پراوہ نہیں ہوتی۔

بلاول بھٹو زرداری نے وزیراعظم عمران خان کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ ہر صدی میں ایک بحران آتا ہے اور اس صدی کا بحران عمران خان ہے۔

بلاول بھٹو زرداری کا یہ بھی کہنا تھا کہ منی بجٹ کے باعث پیٹرولیم مصنوعات کی قیمت بڑھنے سے مہنگائی بڑھے گی، پیٹرول اور ڈیزل کی قیمت میں ٹیکسز سے مزید مہنگائی آئے گی۔

Advertisements
julia rana solicitors

چیئرمین پیپلزپارٹی نے کہا کہ منی بجٹ لانے کے بعد آپ عوام میں نہیں جا سکیں گے، حکومتی ارکان بھی اپنے حلقوں میں جاکر معاشی کارکردگی کا دفاع نہیں کرسکتے، اس ملک کے عوام جو حکومت کا حشر کریں گے اس کا جلد پتہ لگ جائےگا، خیبر پختونخوا کے عوام نے آپ کو تھوڑا ٹریلر دکھایا ہے۔

  • julia rana solicitors london
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com
  • julia rana solicitors
  • merkit.pk

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply