• صفحہ اول
  • /
  • خبریں
  • /
  • ‘عظیم نمائش’ کا متن سامنے آنے کے بعد بورس جانسن پر کرپشن کا الزام

‘عظیم نمائش’ کا متن سامنے آنے کے بعد بورس جانسن پر کرپشن کا الزام

(نامہ نگار/مترجم:ارم یوسف)بورس جانسن پر بدعنوانی کا الزام اس وقت سامنے آیا جب یہ  دیکھنے میں  آیا کہ انہوں نے ایک قدامت پسند عطیہ دہندہ سے اپنے فلیٹ کی تزئین و آرائش کے لیے فنڈز مانگے تھے جبکہ ایک پُراسرار “عظیم نمائش” کے منصوبوں پر غور کرنے کا وعدہ کیا تھا۔
وزیر اعظم کو ٹوری پیر ڈیوڈ براؤنلو کے ساتھ نئے شائع ہونے والے و ٹس ایپ پیغامات کے بعد تازہ سوالات کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے جس میں جانسن نے اپنی ڈاؤننگ اسٹریٹ رہائش گاہ کے کچھ حصوں کو “ٹپ” کہا اور “منظوریوں” کے لئے کہا تاکہ ان کے سجاوٹ کے ڈیزائنر لولو لیٹل “اس کے ساتھ آگے بڑھ سکیں۔  یہ” نومبر 2020 میں۔
بورس جانسن کامنز میں۔
نمبر 11 فلیٹ ریفرب: لارڈ گیڈٹ نے وزیر اعظم پر تنقید کی لیکن کہا کہ اس نے جان بوجھ کر گمراہ نہیں کیا
اس نے یہ کہہ کر پیغام پر دستخط کیے: “Ps am عظیم نمائش کے منصوبے پر واپس آؤں گا۔”  لارڈ براؤنلو نے جواب دیا: “یقیناً، لولو کو مجھے کال کرنے کے لیے کہو اور ہم اسے جلد از جلد ترتیب دیں گے!  GE2 کے بارے میں سوچنے کا شکریہ۔

جمعرات کو، جانسن کو گزشتہ موسم بہار میں ابتدائی انکوائری کے دوران اپنے آزاد اخلاقی مشیر کو متن نہ دیے جانے کے لیے “عاجز اور مخلص” معافی مانگنے پر مجبور کیا گیا۔
پہلی عظیم نمائش ہائیڈ پارک میں 1851 میں منعقد ہوئی تھی۔ ایک “عظیم نمائش 2.0” کے منصوبوں پر براؤنلو اور اس وقت کے ثقافتی سیکرٹری، اولیور ڈاؤڈن نے WhatsApp کے تبادلے کے ہفتوں بعد تبادلہ خیال کیا، سرکاری ریکارڈ ظاہر کرتا ہے۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

یہ پوچھے جانے پر کہ جانسن نے جس عظیم نمائشی منصوبے کا حوالہ دیا تھا، ان کے ترجمان نے کہا کہ یہ ایک “آئیڈیا ہے جسے آگے نہیں بڑھایا گیا”۔  انہوں نے مزید کہا کہ اس کے بجائے “فیسٹیول یو کے” – جو پہلے فیسٹیول آف بریگزٹ کے نام سے جانا جاتا تھا – 2022 میں آگے بڑھے گا لیکن اس ایونٹ اور عظیم نمائش کے منصوبے کے درمیان فرق کی وضاحت نہیں کرسکتا۔
18 جنوری 2021 کو براؤنلو نے “عظیم نمائش 2.0 کے منصوبوں پر تبادلہ خیال کرنے” کے لیے رائل البرٹ ہال میں ڈاؤڈن کے ساتھ ایک میٹنگ کی۔  ایک حکومتی ذریعہ نے اشارہ کیا کہ یہ رائل البرٹ ہال کی طرف سے ایک “نجی اقدام” تھا، جس میں سے براؤنلو اپنے مفادات کے رجسٹر کے مطابق ایک ٹرسٹی ہے۔

فلپ برانن کی ایک اصل پینٹنگ کے بعد ٹی پکن کا لتھوگراف، کرسٹل پیلس کے باہر گھوڑوں پر سوار ہجوم اور سپاہیوں کو دکھاتا ہے، جسے 1851 میں عظیم نمائش کے لیے بنایا گیا تھا۔
عظیم نمائش کیا تھی اور ٹوری پیر کو نیا کیوں چاہیے تھا؟
حکومت کی طرف سے “عظیم نمائش 2.0” سے ملتے جلتے کئی واقعات پر غور کیا گیا ہے۔  اصل میں تھریسا مے کی انتظامیہ نے “فیسٹیول آف بریگزٹ”، پھر “فیسٹیول 2022” کے طور پر تصور کیا تھا، حکومت کے تعاون سے £120m کے ایونٹ کو جانسن نے گرین لائٹ دی تھی اور یہ اس سال “Unboxed” کے نام سے آگے بڑھے گا۔

لیبر کی ڈپٹی لیڈر انجیلا رینر نے کہا کہ ایسا لگتا ہے کہ براؤنلو کو جانسن اور ڈاؤڈن تک رسائی حاصل تھی کیونکہ وہ ری فرنشمنٹ کے لیے ادائیگی کر رہے تھے۔  اس نے کہا کہ اگر یہ سچ ہے تو یہ “بدعنوانی، سادہ اور سادہ” کی تشکیل کرے گا، اور مزید کہا: “کسی کو بھی تہواروں کے لیے رسائی یا وال پیپر خریدنے کے قابل نہیں ہونا چاہیے۔”
لبرل ڈیموکریٹس کے چیف وہپ، وینڈی چیمبرلین نے کہا: “اس میں قدامت پسندی کی بدترین قسم کی بدبو آتی ہے، جس کے بدلے میں بورس جانسن اپنے رب کے عطیہ دہندگان کی پیٹھ کھرچنے میں خوش دکھائی دیتے ہیں۔”

واٹس ایپ پیغامات جانسن اور اس کے آزاد اخلاقی مشیر کرسٹوفر گیڈٹ کے خطوط کے تبادلے کے حصے کے طور پر شائع کیے گئے تھے۔  دوسری بار، لارڈ گیڈٹ نے پایا کہ وزیراعظم نے ڈاؤننگ سٹریٹ فلیٹ کی تزئین و آرائش کے لیے ادائیگیوں پر وزارتی ضابطہ کی خلاف ورزی نہیں کی، لیکن جانسن کو “غیر دانشمندانہ” کام کرنے پر تنقید کا نشانہ بنایا گیا۔
بورس جانسن کے فلیٹ ریفرب کی دوسری تحقیقات میں کیا ملا؟

وزیر اعظم نے گزشتہ موسم بہار میں Geidt کو متن نہ بھیجے جانے پر معذرت کرتے ہوئے کہا کہ انہیں وہ یاد نہیں تھے اور “سیکیورٹی مسائل” کی وجہ سے ان کے فون تک رسائی نہیں تھی – اس کا تعلق اس وقت سے تھا جب ان کا موبائل نمبر آن لائن دریافت ہوا تھا۔

پتلی طور پر پردہ دار مایوسی میں، گیڈٹ نے کہا کہ اس کہانی نے “میرے اعتماد کو ہلا کر رکھ دیا” اور مزید کہا کہ اگر اس نے اپنی پہلی رپورٹ لکھتے وقت شواہد دیکھے ہوتے تو شاید وہ یہ فیصلہ نہ کرتے کہ جانسن نے پہلے موقع پر درست اعلان کرنے اور مشورہ لینے کی کوشش کی۔

جب کہ جانسن نے ابتدائی طور پر گیڈٹ کو بتایا کہ وہ نہیں جانتے تھے کہ براؤنلو 11 نمبر کی رہائش گاہ کی تزئین و آرائش کے لیے £58,000 کی فنڈنگ ​​کر رہا ہے جب تک کہ “میڈیا رپورٹس سے فوراً پہلے”، جمعرات کو وزیر اعظم کی براہ راست درخواست کی مکمل تفصیلات شائع کی گئیں۔

عوامی زندگی میں معیارات سے متعلق کمیٹی کے سابق سربراہ سر الیسٹر گراہم نے کہا کہ WhatsApp پیغامات نے جانسن اور براؤنلو کے درمیان “قربت” کا انکشاف کیا۔  اس نے گارڈین کو بتایا: “اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ وہ اس بات سے بخوبی واقف تھا کہ ڈاؤننگ اسٹریٹ میں کیا ہو رہا ہے۔  اس سے یہ سوال پیدا ہوتا ہے کہ جانسن کو یہ کیسے معلوم نہیں ہوگا کہ وہ تجدید کاری کے لیے حقیقی رقم فراہم کر رہا ہے۔

“یہ یقینی طور پر اس کے آئیڈیا کے لیے ایک ترغیب فراہم کرے گا، اسے زمین سے اتارنے کے لیے وزیر اعظم کے قریب جانا، اس کی تجدید کاری میں ان کی مدد کر کے۔  یہ پوری ورزش کی ناگوار نوعیت میں اضافہ کرتا ہے۔

نمبر 10 نے اس بات کی تردید کی کہ براؤنلو کی ڈاؤڈن کے ساتھ ملاقات کے بارے میں کوئی ناخوشگوار بات نہیں تھی اور اس بات پر زور دیا کہ جب سے پہلی بار ڈاؤننگ اسٹریٹ ٹرسٹ کی سربراہی کے لیے رابطہ کیا گیا تھا اس کے ساتھی نے دیانتداری کے ساتھ کام کیا تھا۔  ایک ترجمان نے کہا کہ وزراء کا اسٹیک ہولڈرز سے ملنا اور ان کے سامنے پیش کی جانے والی تجاویز کو سننا معمول کی بات ہے، انہوں نے مزید کہا: “عام طرز عمل کے مطابق اس خیال کو متعلقہ محکمے کو بھیجا گیا، جس پر غور کیا گیا اور بالآخر حکومت نے اسے آگے نہیں بڑھایا۔”
براؤنلو سے تبصرے کے لیے رابطہ کیا گیا۔
‘لاپتہ تبادلہ’
29 نومبر 2020، دوپہر 12.59 بجے
بورس جانسن:
ہیلو ڈیوڈ
مجھے ڈر ہے کہ ہمارے فلیٹ کے کچھ حصے ابھی بھی تھوڑا سا ٹپ ہیں اور میں لولو لیٹل کو اس کے ساتھ جانے کی اجازت دینے کا خواہاں ہوں۔  کیا میں ممکنہ طور پر اس سے اجازتوں کے لیے آپ سے رابطہ کرنے کے لیے کہہ سکتا ہوں؟
بہت شکریہ اور سب سے بہترین
بورس
PS عظیم نمائش کے منصوبے پر ہوں واپس آ جائیں گے۔
29 نومبر 2020، شام 3.44 بجے
ڈیوڈ براؤنلو:
دوپہر کے وزیر اعظم، مجھے امید ہے کہ آپ دونوں خیریت سے ہوں گے۔
تاخیر کے لیے معذرت کہ میں سیر کے لیے نکلا تھا اور میرے ساتھ میرا ‘کام’ فون نہیں تھا۔
یقیناً، لولو سے مجھے کال کرنے کے لیے کہو اور ہم اسے جلد از جلد ترتیب دیں گے!
GE2 کے بارے میں سوچنے کا شکریہ
نیک خواہشات ڈیوڈ
29 نومبر 2020 شام 4.10 بجے
ڈیوڈ براؤنلو:

Advertisements
julia rana solicitors london

مجھے کہنا چاہیے تھا، چونکہ ٹرسٹ ابھی تک قائم نہیں ہوا ہے (جنوری میں ہو گا) منظوری ایک ڈوڈل ہے کیونکہ یہ صرف میں ہوں اور میں جانتا ہوں کہ £ کہاں سے آئے گا، لہٰذا جیسے ہی لولو کال کرے گا ہم کریک کر سکتے ہیں – ڈیوڈ

  • merkit.pk
  • julia rana solicitors london
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com
  • julia rana solicitors

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply