فلسطین کی حمایت:ایماواٹسن یہود دشمن قرار

ہالی وڈ کی مقبول ترین سیریز ’ہیری پوٹر‘ کی اداکارہ ایما واٹسن نے فلسطینیوں کے ساتھ اظہار یکجہتی کی پوسٹ کی جس پر انہیں یہود دشمن قرار دے دیا گیا ہے۔

ایما واٹسن کے آفیشل انسٹاگرام اکاونٹ پر 6 کروڑ 40 لاکھ فالوورز ہیں، جہاں انہوں نے فلسطینی احتجاج کی تصویر شئیر کی جس پر ’یکجہتی ایک فعل ہے‘ کے الفاظ درج تھے۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

ہالی ووڈ اسٹار نے تصویر کے ساتھ حقوق نسواں کے لیے جدوجہد کرنے والی کارکن سارہ احمد کی نظم بھی شیئر کی جس میں ان کا کہنا تھا کہ یکجہتی کے لیے ضروری نہیں کہ ہماری جدوجہد یا ہمارا دکھ مشترک ہو یا پھر ہماری امید ایک ہی ہو۔

 

ایما واٹس کی پوسٹ کو جہاں دنیا بھر کی توجہ حاصل ہوئی، وہیں اسرائیلی سیاستدان اور یہودی ان کے خلاف ہو گئے، یہاں تک کے  امریکا میں اسرائیلی سفیر جلعاد اردن نے انہیں ’یہود دشمن‘ قرار دیا۔

انہوں نے ایما واٹسن پر تنقید کرتے ہوئے لکھا کہ فلسطین کی آزادی کا مطالبہ کرنا ’یہود دشمنی‘ کے مترادف ہے۔

Advertisements
julia rana solicitors london

ایما واٹسن سے قبل بھی متعد ہالی وڈ شخصیات اور نامور افراد بھی فلسطینیوں کے حق میں آواز بلند کر چکے ہیں، گزشتہ برس ماڈل بیلا حدید کو بھی فلسطینی افراد سے اظہار یکجہتی پر ’یہود دشمن‘ قرار دیا گیا تھا۔

 

  • merkit.pk
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com
  • julia rana solicitors london
  • julia rana solicitors

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply