• صفحہ اول
  • /
  • خبریں
  • /
  • اگلے امریکی انتخابات جیتنے کے لیے بن سلمان کا ٹرمپ کی حمایت کا انکشاف

اگلے امریکی انتخابات جیتنے کے لیے بن سلمان کا ٹرمپ کی حمایت کا انکشاف

بین الاقوامی میڈیا نے سعودی ولی عہد کی جانب سے سابق امریکی صدر کی آئندہ انتخابات میں کامیابی کے لیے حمایت کا انکشاف کیا ہے۔

بین الاقوامی میڈیا نے رپورٹ کیا ہے کہ سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے داماد اور مشیر جیرڈ کوشنر کے لیے سعودی ولی عہد محمد بن سلمان کی حمایت کے کئی مقاصد ہیں۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

سعودی ویب سائٹ لیکس نے “گلف 24” کے حوالے سے اعلان کیا ہے کہ سعودی ولی عہد امریکہ میں ملٹی بلین ڈالر کی سرمایہ کاری شروع کر کے ٹرمپ کے مستقبل کی مالی معاونت کے لیے کوشاں ہیں۔

محمد بن سلمان انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں پر پردہ ڈالنے کے علاوہ اسرائیل اور سعودی عرب کے درمیان سرمایہ کاری کے تعلقات قائم کرنے کی بھی کوشش کر رہے ہیں۔

جیرڈ کوشنر اپنی پرائیویٹ کمپنی شروع کرنے کے لیے سعودی عرب سے 2 بلین ڈالر سے زیادہ حاصل کرنے کے لیے بات کر رہے ہیں۔ یہ رقم سعودی پبلک انویسٹمنٹ فنڈ کے ذریعے فراہم کی جائے گی، جسے محمد بن سلمان چلا رہے ہیں، اور سرمایہ کاری فنڈ نے اعلان کیا ہے کہ وہ اس رقم کو 5 ارب ڈالر تک بڑھا سکے گا۔

ایک ذریعے نے رائٹرز کو بتایا کہ سرمایہ کاری کے لیے فنڈز اکٹھا کرنے اور افینیٹی پارٹنرز سے ممکنہ وعدوں کو شامل کرنے کی کوششیں جاری رہیں گی۔

ایجنسی نے مخصوص سرمایہ کاروں کے بارے میں معلومات ظاہر نہیں کیں، لیکن کمپنی نے کوشنر میں امریکی اور غیر ملکی سرمایہ کاری کے اداروں کو نشانہ بنایا ہے۔

2022 افینٹی پارٹنرس کی پہلی سہ ماہی میں اپنی پہلی ڈیل کو بند کرنے کے لیے کوشاں ہے، جس میں 20 افراد کی خدمات حاصل کی گئی ہیں اور وہ ریاستہائے متحدہ اور مشرق وسطیٰ میں سرمایہ کاری پر توجہ مرکوز کرنے کا ارادہ رکھتی ہے۔

امریکی نیٹ ورک ایمنسٹی انٹرنیشنل نے کہا کہ محمد بن سلمان کے جیرڈ کوشنر کے ساتھ تعلقات ان کے جرائم کو چھپانے کا ایک ذریعہ ہیں۔

نیٹ ورک کی رپورٹ کے مطابق، ٹرمپ انتظامیہ نے سعودی صحافی جمال خاشقجی کے قتل میں بن سلمان کے کردار کو مکمل طور پر چھپایا ہے۔

بی بی سی کے مطابق، بن سلمان فی الحال کوشنر کو انعام دے رہے ہیں اور جب وہ 2024 میں امریکی صدارت پر واپس آئیں گے تو ٹرمپ کے مستقبل کے لیے فنڈ کے لیے پہلی ادائیگی کریں گے۔

اس سے قبل امریکی میگزین ’وینٹی فیئر‘ نے جیرڈ کشنر کی جانب سے محمد بن سلمان کی جانب سے سرمایہ کاری کو راغب کرنے کی کوششوں پر ایک رپورٹ شائع کی تھی۔

میگزین نے لکھا کہ جیرڈ کوشنر اپنے آپ کو بن سلمان جیسے قاتل سے بچانے کا انعام حاصل کرے گا، اور یہ کہ کوشنر کو سعودی عرب میں اپنے دوستوں سے غیر متعینہ ڈیل میں غیر متعینہ سرمایہ کاری فنڈ حاصل کرنے کے لیے ایک بڑا چیک مل سکتا ہے۔

Advertisements
julia rana solicitors

ہفنگٹن پوسٹ نے یہ بھی اطلاع دی ہے کہ محمد بن سلمان کے درمیان ممکنہ سرمایہ کاری کا معاہدہ سنگین اخلاقی مسائل کو جنم دیتا ہے۔

  • merkit.pk
  • julia rana solicitors london
  • julia rana solicitors
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply