• صفحہ اول
  • /
  • خبریں
  • /
  • ہائینز مارز ایڈیشن: کیا یہ کیچپ”مریخی ٹماٹروں” سے بنایا گیا ہے؟

ہائینز مارز ایڈیشن: کیا یہ کیچپ”مریخی ٹماٹروں” سے بنایا گیا ہے؟

فلوریڈا: تھوڑی زیادہ قیمت میں مریخی ماحول میں کاشت کردہ ٹماٹروں کا کیچپ جلد ہی فروخت کے لیے پیش کردیا جائے گا۔

اگرچہ انسان ابھی تک مریخ پر قدم نہ رکھ سکا لیکن اتنا ضرور ہے کہ کیچپ بنانے والی مشہور کمپنی ہائینز نے ’مارز‘ کےنام سے کیچپ تیار کیا ہے جس کی آزمائشی فروخت شروع ہوچکی ہے-

julia rana solicitors

“بزنس وائر” کے مطابق سرخ ٹماٹروں کو سرخ سیارے کے عین ماحول میں کاشت کیا گیا ہے اور بہترین ٹماٹروں سے انہیں تیار کیا گیا ہے۔ ہائینز کمپنی کے مطابق اس عمل میں بہت سی ناکامیاں بھی ہوئی ہیں اور دو سال تک شبانہ روز محنت کی گئی ہے۔

فلوریڈا ٹیک کے ایلڈرین اسپیس انسٹی ٹیوٹ میں نو مہینوں کے دوران 14 افراد پر مشتمل آسٹروبائیولوجی ٹیم کے ساتھ تعاون کے ذریعے،ہائینز نے مریخ پر اگنے والے ٹماٹروں کی نقل تیار کی۔ ٹیم نے کامیابی کے ساتھ برانڈ کے ملکیتی ٹماٹر کے بیجوں سے ہائینز ٹماٹروں کی فصل حاصل کی، جو کہ اس کا مشہور کیچپ بننے کے لیے سخت کوالٹی اور ذائقہ کے معیارات کو پورا کرتی ہے۔

اس ضمن میں فلوریڈا انسٹی ٹیوٹ آف ٹیکنالوجی میں واقع آلڈرن اسپیس انسٹی ٹیوٹ کے فلکی ماہرینِ حیاتیات نے دوسال تک تحقیق کی ہے۔ سائنسدانوں نے ہائینز کمپنی کی رہنمائی کی کہ مریخ کی مٹی کیسی ہوتی ہے؟ اس کے بعد وہاں ٹماٹر کی کاشت کئی گئی اور ان میں سے کیچپ کشید کیا گیا۔

ہائینز کے مطابق یہ دنیا کی پہلی خوردنی شے ہے جسے دوسرے سیارے کے حالات میں زمین کے لوگوں کے لیے تیار کیا گیا ہے۔ ہائینز کمپنی نے اس کا نام ’مارز ایڈیشن‘ رکھا ہے۔ اگرچہ اس کی فروخت ابھی شروع نہیں کی گئ ہے لیکن چند اولین بوتلیں کمپنی کے ہیڈکوارٹر میں پیش کی گئی ہیں جو پٹس برگ میں واقع ہے۔

ماہرین کی 14 رکنی ٹیم نے ڈاکٹر اینڈریو پامر کی نگرانی میں کام کیا ہے اور اس پر تین تحقیقی مقالے بھی لکھے گئے ہیں۔ تمام ماہرین آلڈرِن انسٹی ٹیوٹ سے تعلق رکھتے ہیں اور اس ادارے کو 2015 میں مریخ پر انسانی مشن کے لیے قائم کیا گیا تھا۔

خود سائنسداں بھی ہائینزکی اس کاوش سے خوش ہیں کیونکہ وہ مریخی ماحول میں کسی ایک پھل یا سبزی کی کامیاب کاشت کرنا چاہتے تھے۔ سائنسدانوں کے خیال میں یہ عمل انسانوں کی دیگر سیاروں پر رہائش کے لیے بہت ضروری ہے۔

ان ٹماٹروں کو عین وہی نمی، حرارت اور روشنی دی گئی ہے جو مریخ پر موجود ہوتی ہے جبکہ اس تجربے سے خود دنیا میں نامساعد حالات میں فصلیں کاشت کرنے میں بھی مدد ملے گی۔

کرفٹ ہائینز انٹرنیشنل زون کی چیف گروتھ آفیسر کرسٹینا کینز کہتی ہیں کہ”ہم بہت پرجوش ہیں کہ ہمارے ماہرین کی ٹیم دوسرے سیارے پر پائے جانے والے حالات میں ٹماٹر اگانے اور اپنی تخلیق کو دنیا کے ساتھ شیئر کرنے میں کامیاب رہی ہے۔ دو سال پہلے مریخ کے حالات سے لے کر اب تک کی فصل کا تجزیہ کرنے تک، یہ ایک ایسا سفر ہے جس نے ثابت کیا ہے کہ ہم جہاں بھی جائیں،ہائینز ٹماٹو کیچپ اب بھی آنے والی نسلوں کے لیے لطف اندوز ہوں گے۔

ڈاکٹر اینڈریو پامر، ایلڈرین اسپیس انسٹی ٹیوٹ کہتے ہیں کہ “ابھی سے پہلے، مریخ کی نقلی حالات میں نشوونما کے طریقے دریافت کرنے کی زیادہ تر کوششیں پودوں کی نشوونما کا مختصر مدتی مطالعہ ہیں۔ اس منصوبے نے کیا کیا ہے طویل مدتی خوراک کی کٹائی پر نظر ڈالنا ہے۔ ایک ایسی فصل حاصل کرنا جو ہائینزٹماٹو کیچپ بننے کے لیے معیار کی ہو خواب کا نتیجہ تھا اور ہم نے اسے حاصل کر لیا۔ اورہائینز کے ساتھ کام کرنے سے ہمیں یہ دیکھنے کی اجازت ملی ہے کہ زمین سے باہر طویل مدتی خوراک کی پیداوار کے کیا امکانات ہیں-

ہائینز ٹماٹو کیچپ پہلے ہی اسے زمین سے آگے ہمارے نظام شمسی میں بنا چکا ہے اور کئی سالوں سے بین الاقوامی خلائی سٹیشن (ISS) پر موجود خلانوردوں نے اس کا لطف اٹھایا ہے جن میں سے ایک ناسا کے سابق خلاباز اور مکینیکل انجینئرنگ کے پروفیسر مائیک ماسیمینو ہیں، جو کہ ایک تجربہ کار ہیں۔ دو خلائی پروازیں، چار اسپیس واک، اور خلا سے ٹویٹ کرنے والا پہلا خلاباز۔ Massimino HEINZ Tomato Ketchup Marz Edition کے سفیر کے طور پر کام کرتا ہے اور ایک خود اعتراف ہائینز ٹماٹو کیچپ کا سپر فین ہے۔

ناسا کے سابق خلاباز مائیک میسیمینو نے کہا کہ”خلا میں ہمارے پاس ایک کہاوت ہے، ‘یہ کھانے کے بارے میں نہیں ہے یہ چٹنی کے بارے میں ہے’ – ہم یہ انتخاب کر سکتے ہیں کہ ہم وہاں کون سا کھانا کھانا چاہتے ہیں لیکن بہت سے پکوان پانی کی کمی سے دوچار ہو گئے اور تھوڑا سا ملاوٹ ہو گیا، لہذا چٹنی کا ایک اچھا گڑیا آپ کے کھانے کو ہمیشہ لذیذ بنایا، جس سے ہائنز ٹماٹو کیچپ سے میری محبت کا آغاز ہوا،”۔

Advertisements
julia rana solicitors

مریخ جیسے حالات میں ٹماٹر کیسے اگائے جائیں اس کا مطالعہ کرنے کے علاوہ، Kraft Heinz کمپنی ماحولیاتی سماجی نظم و نسق (ESG) کے اہداف کے لیے اپنے وعدوں میں سرمایہ کاری جاری رکھے ہوئے ہے جس میں 2025 تک 100% پائیدار طریقے سے حاصل کیے جانے والے ہینز کیچپ ٹماٹر کا استعمال شامل ہے۔

  • julia rana solicitors
  • merkit.pk
  • julia rana solicitors london

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply