کوپ26:پاکستانی پویلین عالمی رہنماوں کی توجہ کا مرکز

گلاسگومیں موسمیاتی تبدیلی کی عالمی کانفرنس کوپ 26 جاری ہے۔ کانفرنس میں پاکستانی پویلین عالمی رہنماوں کی توجہ کا مرکز بن گیا۔

گلاسگو میں عالمی موسمیاتی تبدیلی کانفرنس میں عالمی رہنماوں نے پاکستانی پویلین کا دورہ کیا۔ عالمی رہنماوں نے پاکستان نے دلچسپی کا اظہار کرتے ہوئے اپنے تاثرات بھی دیے۔

tripako tours pakistan

جرمن چانسلر انجیلا مرکل اوریو اے ای کے وزیر ماحولیات نے پاکستانی پویلین کا دورہ کیا۔ رہنماوں نے پویلین میں پاکستان کی ماحولیاتی پالیسی سے متعلق معلومات بھی لیں۔

عالمی بینک، ایشیائی ترقیاتی بینک اوراسلامی ترقیاتی بینک کے صدوراور ڈی جی ریلیف انٹرنیشنل اٹامک انرجی ایجنسی نےبھی پاکستانی پویلین کا دورہ کیا

وزیر اعظم کےمشیربرائے ماحولیاتی تبدیلی ملک امین اسلم کا کہنا ہے کہ پاکستان گلوبل وارمنگ سے متاثر ہونےوالےپہلے3ممالک میں شامل ہے۔ گلیشیئر غیر معمولی طریقے سے پگھل رہے ہیں۔ پاکستان ماحول دوست پالیسی میں بھی سب سے آگے ہے۔

Advertisements
merkit.pk

یاد رہے کہ اس وقت عالمی رہنما سکاٹ لینڈ کے شہر گلاسکو میں کانفرنس آف پارٹیز26میں موجود ہیں۔ کانفرنس کو ماحولیاتی تبدیلیوں کے خلاف آخری امید کہا جا رہا ہے۔ امید ہے کہ کانفرنس میں عالمی درجہ حرارت میں اضافے کو ڈیڑھ ڈگری تک محدود کرنے کیےواضح پالیسی بنائی جائے گی۔

  • merkit.pk
  • merkit.pk

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply