پاکستانی،گوگل ،کرکٹ اور ڈرامے

پاکستان میں گوگل پر سرچ کیے جانے والے موضوعات میں ڈرامےاور کرکٹ ٹاپ سرچز میں شامل ہیں

گوگل نے 2020 کے لیے اپنی سالانہ تلاش کی رپورٹ جاری کی ہے ، جس میں پاکستانیوں میں مقبول ترین مضامین اور انکوائریوں کی تفصیل ہے۔

FaceLore Pakistan Social Media Site
پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

الفابیٹ انکارپوریٹڈ کی زیر ملکیت سرچ جائنٹ کے مطابق ،بچوں کی گھریلو سرگرمیاں ، ٹی وی شوز کی اردو میں ڈبنگ ، پالتو جانور کیسے حاصل کریں اور ذہنی صحت کی مدد کے وسائل گوگل کے سب سے مشہور مضامین میں شامل ہیں۔

گوگل پر ٹاپ سرچز سے پتہ چلا کہ دس میں سے چھ سرچز کا تعلق قوم کے پسندیدہ کھیل کرکٹ سے تھا۔ لگاتار تیسرے سال پاکستان کی گوگل سرچز پر کرکٹ کا غلبہ ہے۔

مزید یہ کہ پاکستانی ڈرامہ سیریلز کے ساتھ ساتھ ترک ڈرامہ سیریز دیرلیس: ارطغرل سرچ کیے جانے والے ٹاپ 10 ڈراموں اور شوزکی فہرست میں شامل رہی

دوسری طرف ، حال ہی میں منتخب امریکی صدر جو بائیڈن ، اداکارہ علیزے شاہ اور ترکی کی اسٹار ایسرا بلگیگ نے بھی گوگل پر سرچ کیے جانے والے افراد کی ٹاپ 10 فہرست میں جگہ بنائی ہے۔

پاکستانی اپنے “فلاحی کام” کو بڑھانے اور اپنی روز مرہ کی زندگی میں مزید “دوبارہ قابل استعمال ” چیزوں کو شامل کرنے کا طریقہ سیکھنے میں بھی دلچسپی رکھتے تھے۔

کورونا وائرس وبائی امراض کے دوران ، “بیماری کی روک تھام” کی تلاش میں 109 فیصد اضافہ ہوا۔ پاکستانیوں نے دو ہزار بیس میں عالمی وبا کے اثرات کو بھی سرچ کیا۔ اسکے علاوہ پاکستانی “صنفی مساوات” میں دلچسپی بھی رکھتے تھے۔

گوگل آٹو سجیسٹ انجن کی ایک رپورٹ کے مطابق عالمی سطح پر ہر سیکنڈ میں اوسطا 63 ہزار سرچز کی جاتی ہیں، اسی طرح ہر ایک منٹ میں 28 لاکھ جبکہ ہر ایک گھنٹے کے دوران 22 کروڑ 80 لاکھ اور ہر روز 5 ارب 60 کروڑ سے زیادہ سرچز کی جاتی ہیں۔

Advertisements
julia rana solicitors london

دنیا بھر میں ایک سال کے دوران2 ہزار ارب سے زیادہ مرتبہ کچھ نہ کچھ سرچ کیا جاتا ہے۔ سرچ کی جانے والی16 سے20 فیصد سرچز پہلی مرتبہ کی جانیوالی سرچز میں شامل ہوتی ہیں۔ روزانہ اور ہر وقت کوئی نا کوئی شخص کچھ نا کچھ سرچ کر رہا ہوتا ہے۔

  • julia rana solicitors
  • merkit.pk
  • julia rana solicitors london
  • FaceLore Pakistan Social Media Site
    پاکستان کی بہترین سوشل میڈیا سائٹ: فیس لور www.facelore.com

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply