ویکسین لگوائیں ورنہ رشتہ ختم، جینیفر کی انوکھی شرط

ہالی ووڈ اسٹارجینیفر اینسٹن بھی ان لوگوں کے خلاف بول پڑیں جو کورونا وائرس کو سنجیدہ نہیں لے رہے۔

انٹرویو کے دوران اداکارہ کا کہنا تھا کہ وہ اپنی زندگی سے ان افراد کو نکال رہی ہیں جو کورونا ویکسین لگوانے کے لیے تیار نہیں ہیں، اور وہ ایسا کئی لوگوں کے ساتھ کر بھی چکی ہیں۔

tripako tours pakistan

52 سالہ جینیفر نے کہا کہ کچھ لوگ دو سالوں سے حقائق کو ماننے سے انکار کررہے ہیں اور یہی لوگ اپنے ویکسین نہ لگوانے کے فیصلے کو خوف یا پھر پروپیگنڈے کی آڑ میں چھپا رہے ہیں، اور ان کی زندگی میں ایسے لوگوں کی کوئی جگہ نہیں ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ وہ چند ہفتوں میں ان تمام لوگوں سے لاتعلقی اختیار کرچکی ہیں جنہوں نے ویکسین لگوانے سے انکار کیا ہے اور ان سے بھی جو اس بارے میں بات نہیں کر رہے اور یہ عمل ان کے لیے انتہائی افسوسناک ہے۔

مئی میں جینیفر اینسٹن نے انسٹاگرام پراپنے مداحوں کو آگاہ کیا تھا انہوں نے کورونا ویکسین کی دوسری ڈوز لگوا لی ہے اور ساتھ ہی سب کو جلد سے جلد ویکسین لگوانے کا پیغام بی دیا تھا۔

اعداد و شمار کے مطابق امریکا میں 60 فیصد عوام مکمل ویکسینیٹڈ ہو چکی ہے جبکہ 66 فیصد کو ویکسین کی ایک ڈوز لگائی جا چکی ہے۔

امریکا میں ویکسین نہ لگوانے والوں میں زیادہ تر نوجوان، مرد، سیاہ فام اور دیہی علاقوں سے تعلق رکھنے والے افراد ہیں۔

Advertisements
merkit.pk

امریکی سینٹر فار ڈیزیز کنٹرول اینڈ پریوینشن کی رپورٹ کے مطابق ویکسین لگوانے والے 90 فیصد سے زائد افراد شدید نوعیت کے بیمار نہیں ہوتے، لیکن وائرس کو آگے بڑھانے کے لیے خطرناک ثابت ہو سکتے ہیں۔

  • merkit.pk
  • merkit.pk

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply