بھارتی شہری بینائی سے محروم ہونے لگے

نئی دہلی: بھارت میں بلیک فنگس نامی بیماری کے باعث لوگ بینائی سے محروم ہونے لگے۔

غیر ملکی خبر رساں ایجنسی کے مطابق بھارتی شہری کورونا سے صحتیاب ہونے کے بعد بلیک فنگس نامی موذی بیماری کا شکار ہونے لگے جس کی وجہ سے متاثرہ افراد بینائی سے محروم ہو رہے ہیں۔

tripako tours pakistan

جاری کردہ رپورٹ کے مطابق بھارت میں اب تک 40 ہزار سے زائد افراد بلیک فنگس نامی بیماری میں مبتلا ہو چکے ہیں جبکہ کورونا وائرس کے شکار ہونے والے افراد کی مجموعی تعداد 3 کروڑ سے زائد ہے۔

اس حوالے سے ماہرین کا کہنا ہے کہ بلیک فنگس سے ناک پر کالا پن یا رنگت ختم ہو جاتی ہے اور بینائی دھندلی یا دوہری ہو جاتی ہے، سینے میں درد، کھانسی میں خون اور سانس لینے میں مشکلات درپیش ہوتی ہیں۔

بھارت میں موذی مرض کا شکار ہونے والے آدیش کمار نامی شہری کا کہنا ہے کہ وہ ریاست اترپردیش کے کسان ہیں اور کورونا سے صحت یاب ہونے کے بعد اب بلیک فنگس نے بائیں آنکھ کی بینائی چھین لی ہے۔

Advertisements
merkit.pk

دوسری جانب بھارتی ڈاکٹروں نے انکشاف کیا ہے کہ کورونا وائرس کے انفیکشن کے بعد ہم بلیک فنگس کے بہت زیادہ کیسز دیکھ رہے ہیں کیونکہ کورونا وائرس سے قوت مدافت کمزور ہوجاتی ہے۔

  • merkit.pk
  • merkit.pk

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply