بھارتی حکومت کا پلوامہ کے بعد ڈرون کا ڈرامہ

اسلام آباد: مقبوضہ کشمیر کی آل پارٹیز کانفرنس (اے پی سی) ناکام ہونے پر بھارتی حکومت نے ڈرون سے حملے کا ڈرامہ رچایا۔

بھارت کی پاکستان کے خلاف شرانگیزیاں جاری ہیں اور بھارت نے پلوامہ کے بعد ڈرون کا ڈرامہ رچا دیا۔ ایس سی او کانفرنس سے پہلے ہی بھارتی قومی سلامتی کے مشیر اَجیت دول نے ڈرون حملے کا راگ الاپنا شروع کر دیا۔

tripako tours pakistan

مقبوضہ کشمیر کی آل پارٹیز کانفرنس کے ناکام ہونے اور سوالات سے بھاگنے کے لیے مودی نے کشمیر میں ڈرون سے حملے کا ڈرامہ رچا دیا۔ جس کے بعد بھارتی عوام کا اپنے وزیر اعظم نریندر مودی سے اعتماد اٹھنے لگا۔

پلوامہ میں بھی مودی نے ڈرامہ کر کے اپنے ہی لوگوں کو مروایا اور اب ایک بار پھر کشمیر کا ڈرامہ کیا گیا۔ کیا پھر سے الیکشن کی تیاری ہے؟ اور کیا ہر الیکشن سے پہلے مُودی اور بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) لوگوں اور فوجیوں کو نشانہ بناتے رہیں گے؟

ذرائع کا کہنا ہے کہ چیف آف ڈیفنس اسٹاف (سی ڈی ایس) بپن راوت اور بھارتی ائیر چیف کی چپقلش کا نتیجہ مقبوضہ کشمیر میں ڈرون حملہ ہے کیونکہ بپن راوت اور بھارتی ائیر چیف کے درمیان اختیار کی جنگ جاری ہے۔

بپن راوت کی بطور سی ڈی ایس تقرری کو باقی بھارتی سروسز چیفس سیاسی تقرری مانتے ہیں اور بپن راوت کی سروسز کے اندرونی معاملات میں مداخلت کئی بار ناخوشگوار حالات پیدا کر چکی ہے۔

Advertisements
merkit.pk

واضح رہے کہ بھارتی ائیر فورس اورسی ڈی ایس بپن راوت میں سرد جنگ کے کئی پہلو پہلے بھی منظرِ عام پر آچکے ہیں جبکہ دو روز قبل مقبوضہ کشمیر کے ائرپورٹ پر دو مبینہ بم حملے ہوئے تھے جس کا الزام بھارت کی جانب سے پاکستان پر لگانے کی کوشش کی گئی۔

  • merkit.pk
  • merkit.pk

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply