ڈونلڈ ٹرمپ نے بٹ کوائن کو “فراڈ” قرار دے دیا

واشنگٹن: سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے بٹ کوائن کو ڈالر کے خلاف دھوکہ قرار دے دیا۔

غیر ملکی خبر رساں ایجنسی کے مطابق سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے بٹ کوائن کے خلاف بات کرتے ہوئے کہا کہ بٹ کوائن ایسا فراڈ ہے امریکی ڈالر کی قدر کو متاثر کر رہا ہے۔

tripako tours pakistan

انہوں نے کہا کہ مجھے پسند نہیں کہ کوئی دوسری کرنسی امریکی ڈالر کا مقابلہ کرے اور ہم ڈالر کو ہی دنیا کی کرنسی کے طور پر دیکھنا چاہتے ہیں۔

ڈونلڈ ٹرمپ نے کہا کہ بٹ کوائن کچھ دیگر روایتی کرنسیوں کی طرح ڈالر کے لیے خطرہ ہے اور میں ڈالر کو عالمی کرنسی بنانے کا خواہشمند ہوں اور میرا ہمیشہ سے یہی مؤقف رہا ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز بٹ کوائن کی قیمت میں 6 فیصد کمی واقع ہوئی جس سے فی بٹ کوائن کی قیمت کم ہو کر 30 ہزار 770 ڈالر پر آ گئی۔

گزشتہ کئی ماہ بٹ کوائن کی کرنسی میں مسلسل اضافے کے بعد اب بٹ کوائن کی قیمت میں کمی دیکھی جا رہی ہے۔ رواں سال جنوری میں بٹ کوائن کی قیمت 62 ہزار ڈالر تک پہنچ گئی تھی۔

Advertisements
merkit.pk

سابق امریکی صدر کے بیان کے بعد بٹ کوائن کی قیمت میں 11.2 فیصد کمی ریکارڈ کی گئی، جس کے بعد بٹ کوائن کی قیمت رواں سال کی کم ترین سطح پر آ گئی ہے۔

  • merkit.pk
  • merkit.pk

خبریں
مکالمہ پر لگنے والی خبریں دیگر زرائع سے لی جاتی ہیں اور مکمل غیرجانبداری سے شائع کی جاتی ہیں۔ کسی خبر کی غلطی کی نشاندہی فورا ایڈیٹر سے کیجئے

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply