حیرت انگیز کامیابی/تبصرہ۔۔اورنگزیب نادر

اس کتاب کے  مصنف  عالمی شہرت یافتہ   رابن شرما  ہیں ، جو اب تک گیارہ کتابیں لکھ چکے ہیں ،اس کتاب کے مطالعے کے دوران جو سکون اور لطف میں نے محسوس کیا،وہ ناقابلِ بیان ہے۔

مصنف لکھتا ہے کہ روزانہ کی مشق آپ کو اگلی سطح پر پہنچاتی ہے۔ اگر آپ روزانہ کی بنیاد پر کچھ کرتے ہیں تو آپ کو حیرت انگیز نتیجہ ملے گا، جس کی آپ کبھی توقع نہیں کر سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، اگر آپ روزانہ کی بنیاد پر ورزش کرتے ہیں تو آپ تندرست اور صحت مند رہیں گے۔ اگر آپ روزانہ کی بنیاد پر اخبارات اور ٹیلی ویژن دیکھتے ہیں تو آپ کو دنیا کے بارے میں آگاہی  اور معلومات حاصل ہونگی ۔ اپنی زندگی کے سب سے اہم شعبوں میں حیرت انگیز نتائج پیدا کرنے کا بہترین طریقہ روزانہ کی مشق ہے۔

tripako tours pakistan

اگر آپ اپنی زندگی سے لطف اندوز ہونا چاہتے ہیں تو پھر یہ انتظار نہ کریں کہ جب میرے پاس زیادہ وقت اور دولت   ہوگی  تو میں لطف اندوز ہوں گا، اور بہترین زندگی گزاروں گا۔ اگر آج نہیں تو پھر کب؟ اپنی زندگی سے لطف اٹھائیں اور پوری طرح زندگی گزاریں ،زندگی کی تکرار نہیں ہوتی۔

زندگی میں  کچھ   حاصل  کرنے اور بننے کے لیے مصنف نے تین نکات بتائے   ہیں

1_ زندگی پر توجہ دیں۔ اپنی منزل ، کام کی جگہ پر کہیں بھی جانے سے پہلے ہر صبح جرنل میں لکھنے کی کوشش کریں۔ اس دن کے بارے میں سوچیے   کہ آپ کو کون سے اہداف کو پورا کرنے کی ضرورت ہے اور انہیں لکھ  لیں ۔ پھر اس کے بارے میں سوچیں کہ میں کس طرح زندگی میں  اپنا مقصد  حاصل کرسکتا ہوں۔

2ـ  -جتنا زیادہ آپ زندگی کو دیتے ہیں ، اتنا ہی وہ آپ کو  واپس لوٹادیتی  ہے۔

3_ زندگی کا لطف اٹھائیں،  ہم اسے ہمیشہ بہت سنجیدگی سے لیتے ہیں ، لیکن آخر میں ، ارب پتی سڑک صاف کرنے والے کے پاس دفن ہوجاتا ہے۔ ہم سب خاک کی طرح ختم ہوجاتے ہیں۔

اس کے نتیجے میں  “اس میں صرف ایک منٹ لگتا ہے” کے باب نے مجھے بہت متاثر کیا کیونکہ بہت ساری چیزیں ایسی ہوتی ہیں جن میں ایسا کرنے میں صرف ایک منٹ لگتا ہے لیکن ہم ایسا نہیں کرتے ہیں لیکن ان کو کرنا بہت ضروری ہے مثال کے طور پر ، “یہ صرف لیتا ہے ایک منٹ “میں کسی عزیز کو یہ بتانے کے لئے کہ آپ ان سے پیار کرتے ہیں ، خوف کی طرف بھاگنے میں صرف ایک منٹ لگتا ہے ، بڑا مقصد طے کرنے میں صرف ایک منٹ لگتا ہے ، ایک گلاس پانی پینے میں صرف ایک منٹ لگتا ہے ،  ایک عمدہ خیال پڑھنے کے لیئے (جو صرف آپ کی دنیا کو  خوبصورت بنا سکتا ہے) ، خوبصورت لکھنے میں صرف ایک منٹ لگتا ہے آپ کا شکریہ نوٹ کہ آپ نے اپنے والدین کو بھیج دیا ہے (یا ایک ساتھی یا ایک گاہک یا ایک ہائی اسکول کا استاد جس نے آپ کی زندگی کو برکت دی) ، مسکرانے میں صرف ایک منٹ لگتا ہے ، کسی دوست یا ساتھی کارکن سے رابطہ قائم کرنے میں صرف ایک منٹ لگتا ہے ، ضرورت مند انسان کی مدد کرنے میں صرف ایک منٹ لگتا ہے ، عالمی معیار کے لیئے اپنے معیارات کو بلند کرنے میں صرف ایک منٹ لگتا ہے،کام پر اضافی میل طے کرنے اور گاہک  سے  واہ  وصولنے   میں صرف ایک منٹ لگتا ہے ، اس میں صرف ایک منٹ کا وقت لگتا ہے آج کل کی نسبت بہتر ہونے کے لیے آپ کیا کرسکتے ہیں ، تبدیلی کو قبول کرنے میں صرف ایک منٹ لگتا ہے ، ایک نیا انتخاب کرنے میں صرف ایک منٹ لگتا ہے جو آپ کی بہترین زندگی کا باعث بنے گا۔ اپنے منٹوں کا بھرپور فائدہ اٹھائیں۔ ان میں سے ہر ایک آپ کی زندگی بناتا ہے۔ یہ بہت چھوٹی چیزیں ہیں لیکن نتیجہ حیرت انگیز ہوگا۔

اگر آپ کوشش نہیں کرتے تو آپ جیت نہیں سکتے۔ ہم سب جانتے ہیں کہ بغیر محنت اور جدوجہد کے بغیر کسی بھی چیز کا حصول ناممکن ہے۔ اگر ہم کچھ کرتے ہیں تو ہمیں اس کا بدلہ ملتا ہے۔ مثال کے طور پر ، تصور کریں کہ ایک ٹیم جیتنا چاہتی ہے لیکن ٹورنامنٹ بھی نہیں کھیل رہی۔ ذرا تصور کیجیئے کہ ایک عظیم منیجر اپنی ٹیم کو عالمی معیار کی طرف لے جانے کا  خواہاں ہے، لیکن دکھاوے تک نہیں۔ تصور کریں کہ بہادر موجد دنیا بدلنا چاہتا   ہے، پھر بھی کچھ نہیں کر رہا۔ جب تک آپ حرکت نہ کریں اور جب تک کہ اس کے لئے جدوجہد نہ کریں کچھ نہیں ہوتا۔ مصنف نے کہا ، “آپ کبھی بھی جیت نہیں پائیں گے اور حاصل نہیں کریں گے ،اگر آپ کوشش بھی نہیں کرتے”۔

مصنف 13 چیلنجوں کی پیش کش کرتا ہے اگر آپ ان چیلنجوں پر عمل کرتے ہیں تو آپ اپنی زندگی میں تبدیلی لائیں گے۔۔وہ 13 چیلنجز کیا ہیں ،یہ جاننے کے لیے آپ کو کتاب پڑھنا ہوگی۔۔۔

Advertisements
merkit.pk

اس کتاب کو لازمی  پڑھیں اس سے آپ کو اپنی چھپی ہوئی صلاحیتوں کو دریافت کرنے میں مدد ملے گی اور زندگی میں تبدیلی لانے کے طریقوں میں بھی مدد ملے گی۔

  • merkit.pk
  • merkit.pk

مکالمہ
مکالمہ
مباحثوں، الزامات و دشنام، نفرت اور دوری کے اس ماحول میں ضرورت ہے کہ ہم ایک دوسرے سے بات کریں، ایک دوسرے کی سنیں، سمجھنے کی کوشش کریں، اختلاف کریں مگر احترام سے۔ بس اسی خواہش کا نام ”مکالمہ“ ہے۔

بذریعہ فیس بک تبصرہ تحریر کریں

Leave a Reply